loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 63 1395/04/08 نظرات (0)

سرنا ویلیامز ,تنیسور پردرآمد

سرنا ویلیامز، پردرآمدترین ورزشکار زن سیاه پوست دنیا

در هفته قبل، مجله فوربس لیستی از ورزشکاران زن پردرآمد دنیا را منتشر کرد. در این لیست، سرنا ویلیامز، تنیسور مشهور در رده اول قرار داشت. او در 12 ماه گذشته توانسته 28.9 میلیون دلار درآمد به دست بیاورد. پیش از ویلیامز، برای یازده سال (از سال 2005 تا سال 2015) پردرآمدترین ورزشکار زن دنیا ماریا شاراپووا بود. اما اکنون شاراپووا به دلیل دوپینگ دو سال از حضور در میادین محروم شده است و این عنوان به ویلیامز رسیده است.

ویلیامز فینال اوپن فرانسه را در هفته گذشته به گاربین موگوروزا باخت. این سومین باری بود که او در راه کسب بیست و دومین گرند اسلم خود ناکام می‌ماند. اگر او برای بار بیست و دوم قهرمان یک گرند اسلم (یک تورنمنت بزرگ تنیس) شود، به رکورد اشتفی گراف خواهد رسید. 

سرنا ویلیامز ,تنیسور پردرآمد

درآمد ویلیامز 34 ساله در این سال به حدی بالا بوده که حتی اگر شاراپووا محروم هم نمی‌شد باز هم بعید بود او به ویلیامز برسد. ویلیامز حدود 15 سال است که حاکم تنیس است. او در سال 2002 دومین گرند اسلم خود را فتح کرد و از آن هنگام تاکنون 19 گرند اسلم دیگر را برده است. درآمد او از راه قهرمانی در دوران ورزشی‌اش به 77.6 میلیون دلار می‌رسد که دو برابر دیگر ورزشکاران زن است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت