loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 71 1395/04/07 نظرات (0)

ماریا شاراپووا

ضرر 8 میلیون دلاری ماریا شاراپووا

ماریا شاراپووا، یکی از ستارگان تو دنیا از سوی فدراسیون بین‌المللی تنیس برای دو سال از انجام بازی محروم شده است. تست دوپینگ ملدونیوم او مثبت درآمد. ملدونیوم دارویی برای قلب است که از آن برای افزایش غیرمجاز توان بدنی هم استفاده می‌شود. ملدونیوم از 1 ژانویه 2016 به عنوان ماده غیرمجاز در ورزش شناخته می‌شود.

از آن‌جایی که فدراسیون بین‌المللی تنیس به این نتیجه رسیده که استفاده شاراپووا از این دارو عمدی نبوده است، او تنها دو سال محروم می‌شود. در صورتی که دوپینگ او عمدی بود محرومیتش چهارساله می‌شد.

شاراپووا اعلام کرده که قصد دارد درخواست تجدید نظر بدهد. دادگاه عالی ورزش نظرات او را می‌شنود و تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

ماریا شاراپووا

این محرومیت میلیون‌ها دلار به او ضرر خواهد زد. کمی پس از آن که او اعلام کرد که این ماده ممنوعه را مصرف کرده، نایکی قراردادهایش با او را به حالت تعلیق درآورد.

سپس اسپانسرهای دیگر هم همین کار را کردند. درآمد شاراپووا در سال 2016 تنها 281663 دلار بوده است که آن را در اوپن استرالیا کسب کرده است. البته فدراسیون بین‌المللی تنیس گفته که او باید این جایزه را  پس بدهد.

ماریا شاراپووا

او در سال 2015 توانست 3949284 دلار درآمد به دست بیاورد. اگر او این روند را ادامه می‌داد می‌توانست در دو سال آینده نزدیک به 8 میلیون دلار درآمد داشته باشد که حالا این اتفاق نمی‌افتد، مگر آن که تصمیم دادگاه عالی ورزش چیز دیگری باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت