loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 65 1395/03/24 نظرات (0)

با اين خانم‌های موفق و سرمايه گذار اقتصادي آشنا شويد!

با اين خانم‌های موفق و سرمايه گذار اقتصادي آشنا شويد!

نكات اين زنان موفق و سرمايه گذار اقتصادي  را بدزديد و آينده مالي خود را بهبود بخشید.
راشل ليم دختر ١٩ ساله‌ي دانشجوئي بود كه به همراه ٢ نفر از دوستانش وب سايتي را راه اندازي كردند كه در آن لباس‌هاي سابق مورد علاقه خود را به فروش گذاشتند. ٨ سال بعد، اين كار به يك تجارت كامل با بيش از ٤٥ كارمند و حمل و نقل نزديك به ٥٠٠ بسته با كشتي در هفته تغيير يافت. او لباس‌هاي شيك و مدروز را با٨٠ طرح جديد در هر هفته براي فروش عرضه كرد. چگونه اين آغاز تبديل به يك سايت مد محلي پيشتاز و برجسته شد؟

با اين خانم‌های موفق و سرمايه گذار اقتصادي آشنا شويد!

اين گروه سه نفري مصمم بودند تا شكاف زياد بازار را پر كنند، بنابراين آنها به دنبال لباس‌هاي مدروز در حد توان مالي‌شان از بانكوك، سئول و هنگ كنگ بودند. فروش‌شان بسيار فراتر از اهداف آن ها بود و در نتيجه راشل تصميم گرفت كه هر ماه حقوق اندكي دريافت كند و دانشكاه را ترك كرد تا تجارتي را راه اندازي كند. اكنون راشل و پدر مادرش لباس‌هاي خودشان را طراحي و توليد مي‌كنند تا بتوانند لباس‌هايي با كيفيت بالا و قيمت مناسب را عرضه كنند.

با اين خانم‌های موفق و سرمايه گذار اقتصادي آشنا شويد!

نكات موفقيت مالی راشل

١- نصف مبلغي را كه به شما بازگردانده مي‌شود مجددا در كارخانه سرمايه گذاري كنيد. 

اين بهترين كاري است كه مي‌توانيد براي تجارت خود انجام دهيد. بيشتر صاحبان تجارت هاي كوچك ،هر آنچه را كه در تجارت به دست مي آورند پس انداز مي‌كنند و سود حاصله را براي حقوق خودشان درنظر مي‌گيرند. 

٢- پول خود را در املاكي با مالكيت مطلق سرمايه گذاري كنيد.

" من چند سال پيش ملك ٣ خوابه اي را با اجاره نامه ٩٩ ساله مشتركا با مادرم  به اميد سود كردن در زمان فروش خريدم.اما نه سود داشت و نه زيان. در حال حاضر در جستجوي خريد خانه اي با مالكيت مطلق كه حداقل ٢ خوابه باشد را در نزديكي MRT دارم. 

٣- در چيزي كه در مورد آن اطلاعات نداريد سرمايه گذاري نكنيد.

اگر چيزي را نمي‌دانيد از آن استفاده نكنيد. اگر در مورد ارز خارجي اطلاعاتي نداريد، آن را نخريد. وقت و پول خود را در چيزي سرمايه گذاري كنيد كه براي شما لذت بخش است و ممكن است تبديل به صندوقچه اي جادويي برای شما شود .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت