loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 129 1395/03/13 نظرات (0)

چگونه لباس بپوشید تا لاغر به نظر برسید

چگونه لباس بپوشید تا لاغر به نظر برسید

همه ما از مقدار وزن خود آگاهی داریم، اما تعدادی از افراد از وزن و اندام خود راضی نیستند و اعتماد به نفس کافی برای لباس پوشیدن ندارند. هنگام مهمانی و یا بیرون رفتن، سعی در مخفی کردن اندام خود دارند و به این دلیل اکثرا  لباس‌های گشاد می‌پوشند تا اندام خود را مخفی کنند. البته برای کاهش وزن، نیاز به دریافت رژیم غذایی مناسب و داشتن ورزش کافی داریم اما با روش‌هایی در نحوه لباس پوشیدن، می‌توان تا حدودی وزن اضافی خود را برای رفتن به مهمانی، گردش و ... پنهان کرد. هر روشی برای انجام این کار مناسب نیست، در نتیجه باید روش‌های درست را بشناسیم و برای لاغرتر دیده شدن از آنها استفاده کنیم. در اینجا به چند نکته  اشاره شده است که می‌توانند به شما کمک کنند تا لاغرتر به نظر برسید: 

چگونه لباس بپوشید تا لاغر به نظر برسید

لباس هایی متناسب با سایز خود بخرید.

لباس‌های تنگ، تمام ایرادات اندام شما را نشان می‌دهند. و همینطور لباس‌های گشاد نیز شما را پهن‌تر و چاق‌تر نشان می‌دهند. تنها لباس‌هایی که کاملا اندازه شما هستند، برای شما و اندام شما مناسب است و می‌بایست در هنگام خرید لباس، در مغازه لباس‌ها را به تن کنید تا مطمئن شوید که اندازه شما هستند. اگر روی لباس سایزی قید شده است که مناسب سایز شماست، دلیلی وجود ندارد که آن لباس قطعا اندازه شما است. سایزها در لباس‌های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. 

لباس‌های تنگ، به بدن شما می‌چسبند و تمام مشکلات اندام شما را نشان می‌دهند. اگر قصد دارید که لاغرتر به نظر بیایید، باید سعی کنید نواحی چاق بدن خود را بپوشانید، نه اینکه آنها را نمایش دهید. برعکس این مساله نیز صادق است؛ لباس‌هایی که برای شما گشاد هستند، شما را از آنچه که هستید چاق‌تر نشان می‌دهند، پس تنها لباس‌های متناسب با سایز خودتان را بپوشید.  

چگونه لباس بپوشید تا لاغر به نظر برسید

از لباس‌های سیاه رنگ استفاده کنید.

رنگ سیاه اندام شما را لاغرتر نشان می دهد. لباس‌های سیاه رنگ بسیار زیبا هستند اما باید توجه داشته باشید که پوشیدن لباس سیاه، شما را شیک و زیبا نشان دهد نه اینکه باعث شود افسرده و ناراحت به نظر بیایید. اگر تصمیم دارید که سرتاسر سیاه بپوشید، حداقل یک رژ لب، کمربند، ساعت، کفش و .... رنگی بپوشید. از جین رنگ تیره استفاده کنید زیرا در مقایسه با رنگ روشن آن، شما را لاغرتر نشان می‌دهد. درست است که رنگ تیره باعث لاغر نشان دادن شما می‌شود، اما فقط لباس‌های تیره نخرید. برای شادی و نشاط خودتان، در کمد لباستان لباس‌هایی با رنگ‌های شاد داشته باشید تا در مواقع نیاز آنها را بپوشید. یک سیاست بسیار خوب در لباس پوشیدن این است که برای پوشاندن ایرادات اندام خود از رنگ سیاه استفاده کنید. اما برای جلب توجه و نشان دادن نواحی متناسب بدن خود، از رنگ‌های شاد استفاده کنید. با این روش زیبایی شما بیشتر می‌شود.

 چگونه لباس بپوشید تا لاغر به نظر برسید

کت بپوشید

پوشیدن کت یکی از راه‌های ساده برای پوشاندن بازوهای چاق و ناخوشایند شماست. حاشیه عمودی یقه کت، بدن شما را کشیده تر نشان می‌دهد. پوشیدن کت با دکمه های باز، تی شرت یقه هفت و جین تیره رنگ، ترکیبی بسیار مناسب برای لاغر نشان دادن اندام شماست.

 چگونه لباس بپوشید تا لاغر به نظر برسید

از  لباس‌های تک رنگ استفاده کنید

پوشیدن لباس تک رنگ باعث می‌شود که دیگران به جای توجه به قسمت‌های مختلف اندام شما، بالا تا پائین را نگاه کنند. در نتیجه به جای سایز شما، توجه‌شان به قد شما جلب خواهد شد ، در نتیجه سعی کنید از پیراهن‌های بلند تک رنگ استفاده کنید.   

 چگونه لباس بپوشید تا لاغر به نظر برسید

لباس های یقه هفت بپوشید

 تی‌شرت ها، پلیورها، ژاکت‌ها و انواع دیگر لباس های یقه هفت، نگاه دیگران را از بالا به پائین متمرکز می‌کند تا توجه‌شان به عرض اندام شما نباشد. لباس‌های یقه گرد نپوشید، چرا که باعث می‌شوند شانه‌های شما پهن به نظر بیایند و گزینه مناسبی برای لاغر نشان دادن شما نیستند.

منبع:لایت مد

 چگونه لباس بپوشید تا لاغر به نظر برسید

 به جای لباس‌هایی با خطوط افقی، آن‌هایی را که دارای خطوط عمودی هستند بپوشید.

از پوشیدن لباس‌هایی که دارای خطوط افقی هستند اجتناب کنید. اینگونه لباس‌ها اندام شما را پهن نشان می‌دهند و گزینه مناسبی برای لاغر به نظر رسیدن نیستند. به جای آن‌ها، از لباس‌هایی با خطوط و یا طرح‌های عمودی استفاده‌ کنید. این لباس‌ها توجه دیگران را به قد شما متمرکز می‌کند و اندام شما را کشیده‌تر می‌کند و در نتیجه به شما کمک می‌کنند تا لاغر به نظر بیایید.

 چگونه لباس بپوشید تا لاغر به نظر برسید

از پوشیدن شلوار تنگ اجتناب کنید.

شلوارهای تنگ و چسبان که دارای پاچه های باریک و تنگ هستند، توجه دیگران را به باسن و ران شما جلب می‌کنند و ممکن است شما را چاق نشان دهند، به جای آنها از شلوارهایی با پاچه گشاد استفاده کنید، اینگونه شلوارها شما را کشیده تر نشان می‌دهد.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت