loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 99 1395/03/11 نظرات (0)

زیبایی طبیعی خانگی با جیب خالی

زیبایی طبیعی خانگی با جیب خالی

به بهترین نحو ممکن زیبایی‌تان را دو چندان کنید. در این مقاله ماسک طبیعی که بسیار آسان و سریع آماده می‌شود و در زیبایی چهره شما تاثیر بسزایی دارد را معرفی می‌کنیم.  

تصور کنید که جشنی در پیش است، پس باید حسابی به خودتان برسید. اما برای این کار نیازی نیست که تمام سرمایه‌تان را به باد بدهید. بجای اینکه وقت و بی وقت به سالن‌های آرایشی و زیبایی بروید کافی است، که راز معجون‌های جادویی نابودکننده جوش و  آکنه و مشکلات دیگر را بدانید. متخصصین زیبایی و پوست دست به دست هم دادند تا داروهای طبیعی خانگی و دست سازی ارائه دهند که چاره ساز هر مشکلی، هر چند کوچک باشد.

مثبت فکر کنید، احساس خوبی داشته باشید، و به زیبایی‌تان اهمیت دهید تا لحظه‌های ناب و خوب را جشن بگیرید!

 

سلولیت (تجمع چربی) را از خود دور کنید

بیایید واقع گرایانه به موضوع نگاه کنیم، واقعا هیچ راه حل آنی برای خلاص شدن از شر سلولیت وجود ندارد، اما استفاده دائمی از لایه‌بردار‌ها در مدت زمانی مشخص می‌تواند تاثیرات قابل مشاهده‌ای روی پوستتان به جا بگذارد. این لایه‌بردار خانگی دست ساز با سلولیت، چین و چروک‌ها، جوش‌های سر سیاه و پیری پوست مبارزه می‌کند. روغن زیتون که سرشار از ویتامین‌ای و آنتی اکسیدان است، رادیکال‌های آزاد (مولکول‌هایی با پوسته الکترونی ناقص) بدن را از بین برده و باعث بهبود گردش خون می‌شود. ویتامین‌ای همچنین پوست را مرطوب کرده و از آن در مقابل کم‌آبی بدن محافظت می‌کند. تریخا، متخصص زیبایی می‌گوید: «شکر نقش یک کرم لایه‌بردار را بازی کرده و باعث باز شدن روزنه‌های موجود در پوست می‌شود و همچنین در جذب مواد تشکیل دهنده لایه‌بردار‌ها به پوست یاری می‌رساند.»

زیبایی طبیعی خانگی با جیب خالی

مواد تشکیل دهنده

شکر قهوه ای 1 فنجان 

روغن زیتون 2 قاشق غذا خوری 

نمک دریایی 1 فنجان

عصاره وانیل 2 قاشق غذا خوری 

افشره لیموی تازه 2 قاشق غذا خوری 

عسل 2 قاشق غذا خوری

روش استفاده


تمام مواد را در یک ظرف ریخته و با یکدیگر مخلوط کنید. لایه‌بردار تهیه‌شده را با انگشتان خود به صورت چرخشی و دایره وار روی صورت مرطوبتان بمالید. اجازه بدهید که حدود 8 دقیقه روی صورتتان باشد و وقتی خشک شد صورتتان را با آب سرد بشویید.

زیبایی طبیعی خانگی با جیب خالی

زیبایی با جیب خالی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت