loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 59 1395/03/01 نظرات (0)

بهترین رنگ موهای بهاره و تابستانه

بهترین رنگ موهای بهاره و تابستانه

اگر از رنگ‌های سرد و کمرنگ بلوند خسته شده‌اید، بدانید که در فصل بهار می‌توانید با استفاده از سایه‌های گرم، تنوعی در رنگ مویتان ایجاد کنید؛ بژ کَره‌ای و بلوند شنی را جایگزین بلوندهای یخی کنید. ما علاوه بر تنوع بلوند، رنگ‌های دیگری را نیز برای بهار و تابستان ۹۵ به شما توصیه می‌کنیم.

 

* بلوند کَره‌ای
می‌توانید از سایه کَره‌ای در میان موهایتان استفاده کنید. این هایلایت را از ریشه مو انجام ندهید. فراموش نکنید که با رنگ موی روشن، رنگ ابرویتان باید تیره باشد.


* رز کوارتز
این رنگ ترکیبی از نقره‌ای و طلایی و صورتی است. از آنجایی که شرکت پانتون «رز کوارتز» را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۶ اعلام کرده، استفاده از این رنگ به عنوان رنگ مو هم مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.
شما می‌توانید سایه صورتی را بیشتر کنید تا جلوه‌ای خاص به موهایتان بدهید. جلوه این رنگ روی موهای کوتاه بیشتر است.


* ترکیب چند رنگ
با تکنیک ترکیب چند رنگ می‌توانید جلوه‌ای فوق‌العاده زیبا به موهایتان بدهید. با این شیوه می‌توانید از طیفهای مختلف یک رنگ مثلا قهوه‌ای استفاده کنید تا موهایتان دارای سایه روشن‌های بسیار زیبا شود.
می‌توانید ریشه موها را هم تا نزدیک گوش تیره نگه دارید و از آن به بعد را با چند طیف رنگ کنید.
شاه بلوطی تیره با سایه‌های قهوه‌ای طلایی گرم یکی دیگر از رنگ‌هایی است که بهار امسال می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر موهایتان بلند است با کمک بابلیس و دادن فرهای درشت، می‌توانید جلوه‌ای صد چندان به چهره و مویتان بدهید.


* قهوه‌ای اسپرسو
اگرچه بهار فصل موهای روشن است، اما نمی‌توان از خانواده رنگ‌های قهوه‌ای هم غافل شد؛ از قهوه ای اسپرسو گرفته تا شکلاتی.


* مسی
رنگ مسی نیز یکی دیگر از رنگ‌های مناسب فصل بهار است. طراحان مد پیش‌بینی کرده‌اند مسی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های خانواده رنگ قرمز در سال ۲۰۱۶ باشد.
استفاده از سایه‌های نارنجی، شفافیت و جلوه‌ای خاص به این رنگ می‌دهد.
نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که شامپو دشمن رنگ قرمز است؛ بنابراین برای حفظ رنگ مویتان بیشتر از نرم‌کننده استفاده کنید تا شامپو.


* آبی ملایم
خانواده آبی کمرنگ از جمله آسمانی و خاکستری نیز یکی دیگر از رنگ‌های سال شرکت پانتون برای ۲۰۱۶ است. می‌توانید تمام مو را آبی کنید یا اینکه لابه‌لای موها سایه آبی مایل به خاکستری روشن که رنگی منحصر به فرد است بزنید. اگر هم نمی‌خواهید تمام موهایتان آبی باشد می‌توانید زمینه را مشکی و پایین موها را آبی کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت