loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 107 1394/10/28 نظرات (0)

با متدهای مد و زیبایی باستانی آشنا شوید

با متدهای مد و زیبایی باستانی آشنا شوید

امروز می خواهیم به روش های سنتی زیبایی اشاره هایی داشته باشید. وقتی از روش های سنتی نام می بریم، منظورمان روش های باستانی از یونان، اروپا، ژاپن، روم و مصر است که می توانند برای همیشه ضامن سلامتی و زیبایی شما باشند.

با متدهای مد و زیبایی باستانی آشنا شوید

یکی از چیزهایی که باعث می شود بسیاری از افراد در صنعت مد و فشن پاگیر شوند ادغام دو المان مهم به نام های علم و هنر است. تکامل این صنعت و وارد شدن به عرصه های جهانی آن کاملا ضروری به نظر می رسد. وقتی از مواد آرایشی و زیبایی صحبت می کنیم باید بدانیم که بسیاری از آن ها الهام گرفته از دوره های زمانی گذشته هستند.

کلئوپاترا، ملکه مصر پیش از تولد مسیح از سورمه به عنوان خط چشم استفاده می کرده است. از سوی دیگر، در کرم های امروزی از موادی چون مخاط حلزون که منبع طبیعی اسید گلیکولیک و الاستین است، استفاده می شود.

این شایعه وجود دارد که این مواد از زمان یونان باستان در جهت نرم کردن پوست و کیفیت های محافظتی استفاده می شده است. همچنین با ترکیب الاستین با کلاژن می توان آثار این مواد را 2 برابر کرده و از آن برای مقابله و یا به حداقل رساندن جراحات پوستی استفاده کرد.

با متدهای مد و زیبایی باستانی آشنا شوید

اسناد تاریخی نشان می دهند سقراط استفاده از حلزون را برای درمان التهاب پیشنهاد کرده است. به تازگی هم اخباری مبنی بر استفاده Katie Holmes مجری و مدل معروف آمریکایی از این مواد برای تاثیر ضد پیری آن صحه بیشتری بر این مدعا گذاشته است.

متدهای مد و زیبایی باستانی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت