loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 81 1394/09/08 نظرات (0)

برترین برندهای تولید کننده ی “جین” در جهان

برترین برندهای تولید کننده ی “جین” در جهان

امروزه شلوار های جین به بخشی از مد روز تبدیل شده است که هر کسی با هر سلیقه ای در هر جای جهان ، بدش نمی آید یکی از آن آبی های پرچ شده بر تن داشته باشد . در این مطلب نیز شما را با برترین برندهای تولیدکننده شلوار جین در جهان آشنا می کنیم. همچنین برای آشنایی با تاریخچه شلوار های جین می توانید به مقاله “از جین جیمز دین تا صنعت مد” سر بزنید.

Abercrombie & Fitch

برترین برندهای تولید کننده ی “جین” در جهان

برند ابرکرومبی اند فچ یک شرکت آمریکایی تولیدکننده پوشاک می باشد که تمرکز خود را در تولید لباس های جوانان گذاشته است ، این شرکت  در سال ۱۸۹۲ در منهتن نیویورک تاسیس شده و مؤسس‌های این شرکت دیوید ابرکرومبی و همسرش عزرا فچ می‌باشند ، که اسم این برند هم از اسم این زوج مشتق شده است.

Calvin Klein

برترین برندهای تولید کننده ی “جین” در جهان

دیگر شرکت منهتن نیویورکی که در تولید شلوار های جین با کیفیت اعتبار زیادی دارد ،شرکت کلوین کلاین است ، این شرکت در سال ۱۹۶۸ به دست کلوین ریچارد کلاین تاسیس شد ، این برند مشهور بدلیل تنوع در انواع مدل های جین هایش برای مردان و زنان محبوبیت فراوانی دارد ، و نوع کیفیت پارچه های دنیم اش بسیار فوق العاده است.

Guess

برترین برندهای تولید کننده ی “جین” در جهان

شرکت گس که شرکتی کالیفرنیایی است در سال ۱۹۸۱ توسط پل مارسیانو تاسیس شد، محبوبیت این برند به دلیل طراحی های فوق العاده و خلاقانه آن است. همچنین شلوار های جین این شرکت نظر مقاومت و استحکام مثال زدنی هستند.

 

Levi’s

برترین برندهای تولید کننده ی “جین” در جهان

جین های لیوایز را می توان اصیل ترین جین دنیا دانست ، زیرا اولین جین تولید شده ی جهان در شرکت لوی اشتراوس بنیانگذار برند لیوایز بوده است ، که بعد ها پس از آن دیگر برند ها دست به تولید جین زدند و حق انحصاری لیوایز را از آن گرفتند. پس با این شرایط نمی توان حرف از جین زد ولی نامی از لیوایز نبرد، همچنین طی گذشت سال ها همچنان جین های لیوایز جزو پر فروش ترین ها و با کیفیت ترین های جهان هستند.

Diesel

برترین برندهای تولید کننده ی “جین” در جهان

شرکن دیزل را می توان تنها شرکت اروپایی دانست که در تولید شلوار جین که محصولی آمریکایی است موفق دانست! تا حدی که خود را به بهترین برند جین سازی دنیا رسانده است، دیزل شرکتی ایتالیایی است که رنزو روسو آن را تاسیس کرده، و این دلیل برتری و محبوبیت این برند نوآوری در دوخت پارچه های دنیم به یکدیگر و استحکام فوق العاده این دوخت های می باشد ، همچنین این شرکت بهترین نوع پارچه های دنیم را تولید و در شلوار های جینش استفاده می کند که همین نکته کافیست که یک قدم به برترین تولیدکننده ی جین جهان نزدیک تر شود. شلوار های جین دیزل با طرح های متفاوت و رنگ های مختلف در کل جهان اگر بهترین و محبوترین نباشد جزو بهترین ها و محبوبترین ها محسوب می شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت