loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 167 1394/09/03 نظرات (0)

آشنایی با محبوب ترین عطر های زنانه جهان

آشنایی با محبوب ترین عطر های زنانه جهان
پس از معرفی محبوبترین عطر های مردانه در مطالب قبلی اینبار نوبت به محبوب ترین عطر های زنانه جهان رسیده است که به آن ها اشاره می کنیم…برند های زیادی در رابطه با عطر های زنانه در جهان مطرح هستند ، اما در این مطلب سعی بر آن شده که از مشهور ترین برند ها نام برده شود و محصولاتی که در طی سال ها، تاکنون نام خود و اعتبار خود را حفظ کرده اند.

۱-Chanel Coco Mademoiselle
سال ساخت : ۲۰۰۱    مدت ماندگاری : ۷-۱۲ ساعت

آشنایی با محبوب ترین عطر های زنانه جهان

عطر زنانه  Coco Mademoiselle (کوکو مادمازل شنل) که توسط Jacques Polge خلق شد ، عطر کوکو مادمازل طی سه سال متوالی بهترین عطر زنانه جهان شناخته شد و همچنین برنده ی جایزه FiFi به عنوان بهترین تبلیغ در سال ۲۰۰۸ شده است ، از ویژگی های این عطر می توان به میزان پراکندگی عالی و مدت ماندگاری آن اشاره کرد ، همچنین شنل در این محصول خود دست به ترکیب رایحه گل ها و مرکبات زده است که سرانجام منجربه خلق رایحه ای متفاوت، معتدل و شیرین شده است که معنی کامل زنانگی و شخصیت در آن به مشام شما می رسد…


۲-Dior J`adore
سال ساخت : ۱۹۹۹   مدت ماندگاری : ۵-۸ ساعت

آشنایی با محبوب ترین عطر های زنانه جهان


عطر زنانه J´adore Dior  (جادور دیور ) توسط Calice Becker ذر سال ۱۹۹۹ با رایحه ای گرم ، شیرین ، گلی ، میوه ای و طلسم آمیز معرفی شد و به طور غیر قابل باوری خیلی زود در بین مردم به شهرت رسید. این محصول گرم و شیرین که آن را بیش از همه از  گل یاس ، گلابی ، گل مریم و بعد از آن طالبی ، هلو و مگنولیا به کار رفته در ترکیباتش حاصل می کند محصولی دوست داشتنی و با لطافت خاصی است که بیش از یک دهه، جزو محبوب ترین عطر های جهان است .

 
۳-My Burberry
سال ساخت : ۲۰۱۴   مدت ماندگاری : ۴-۵ ساعت

آشنایی با محبوب ترین عطر های زنانه جهان


عطر زنانه My Burberry  (مای بربری) که الهام گرفته از باغ های لندن بعد از باران می باشد و با رایحه ای جادویی که دارد در کنار ۱۰ عطر اول لوکس دنیا قرار گرفته است. این عطر که نمود دهنده ی استایل انگلیسی و لیدی های باوقار است به شکلی ساخته شده که مناسب هر فصلی و هر نوع مراسمی باشد . این عطر تازه معرفی شده هم اکنون جزو برترین عطر های جهان است و رایحه ی گل رز کالیفرنیایی بکار رفته در ترکیباتش به آن لطافت و دلپذیری خاصی هدیه کرده که نمی توان به راحتی از آن عبور کرد .

۴-Gucci Premiere
سال ساخت : ۲۰۱۲   مدت ماندگاری : ۳-۵ ساعت

آشنایی با محبوب ترین عطر های زنانه جهان


عطر زنانه Gucci Premiere (گوچی پریمیر) که توسط Frida Giannini معرفی شد و الهام گرفته از سینما  پر ماجرا و لباس های شیک و چشمگیر خانه ی مد گوچی در فستیوال فیلم  Cannes می باشد. این عطر رایحه ای فرمال و رسمی از جنس ستارگان سینما که روی فرش قرمز بزرگترین فستیوال سینمایی جهان گام برمی دارند همراه دارد ،رایحه ی این محصول فراموش نشدنی و منحصر به فرد بوده و دارای شیرینی اغوا کننده ای است که آن را بیشتر از گل های سفید ، ترنج و شکوفه ی پرتقال حاصل می کند . همچنین باید اضافه کرد که این عطر جز پرفروشترین های گوچی با سبکی معتبر ، شیک و پرطرفدار می باشد .

۵-Valentino Valentina Assoluto
سال ساخت : ۲۰۱۲   مدت ماندگاری : ۳-۶ ساعت

https://rozup.ir/view/969198/wWw_LiteMode_iR_11-%20Copy.jpg


عطر زنانه Valentino Valentina Assoluto (ولنتینو ولنتینا آسولوتو ) که توسط Olivier Cresp در سال ۲۰۱۲ روانه ی بازار گردید،با رایحه ای گلی و مدیترانه ای ، هوس انگیز تر و طبیعی تر از ورژن ارجینال خود بوده و با قدرت ، لطافت و مواد موجود در ترکیباتش یاد آور ایتالیا و روزها و شب های پر خاطره ی  آن می باشد . این محصول با بطری بسیار شیک خود با عظمت ، شکوه و جلال بوده به طوری که می توان گفت که گل جزو کاراکتر اصلی آن است . رایحه ی هلو ، وانیل و نعناع هندی موجود در ترکیباتش بیش از بقیه مواد به مشام رسیده و کاملا اغواکننده و جذاب می باشد .

محبوب ترین عطر های زنانه جهان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت