loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 71 1395/04/22 نظرات (0)

اگه مانکن نیستی! برای انتخاب لباس به این نکات توجه کن

اگه مانکن نیستی! برای انتخاب لباس به این نکات توجه کن

تصمیم به برگزاری جشن عروسی گرفته‌اید؟ چقدر خوب. حالا پروسه‌ای طولانی برای برنامه ریزی مراسم را پیش رو دارید و یکی از کارهایی که باید انجام دهید، تهیه لباس عروس مناسب است. چقدر هیجان انگیز.باید بدانید که کار ساده‌ای نیست. شاید مدل لباس مورد علاقه تان آن‌طوری که دوست دارید به تن‌تان ننشیند و شاید هم ندانید که چه مدل لباسی به شما می‌آید.

از همین رو نظر فرد متخصصی به نام دیوید کریستین را جویا شده‌ایم. او دراین رابطه می‌گوید:« برای انتخاب یک لباس عروس مناسب، باید فرم بدن‌تان را درنظر بگیرید. اول باید بدانید که مدلی قدیمی می‌خواهید یا کلاسیک یا متفاوت. خیلی خوب است که اطرافیان به شما توصیه‌هایی می‌کنند ولی درعین حال باید مراقب باشید که این نظرها شما را گیج نکند. شما باید در روز عروسی‌تان لباسی را بپوشید که معرف شخصیت شماست.»

باید بدانید که کاملا طبیعی است که هنگامی که برای اولین بار لباس عروس برتن می‌کنید، حس عجیبی به شما دست می‌دهد. چون به دیدن خودتان در این لباس عادت ندارید. از همین رو توصیه می‌شود که همه مدل‌های لباس عروس را به تن کنید و از پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌هاو جنس‌های مختلف و رنگ‌های متفاوت نترسید. چرا که در نهایت اکثر افراد لباسی را می‌خرند که با آن‌چه در تصورات و ذهن‌شان بوده، تفاوت زیادی دارد. مسیر سختی پیش روی شماست ولی نگران نباشید. در اینجا توصیه‌هایی را برای شما داریم که با اتکا به آن‌ها راحت تر بتوانید این کار را انجام دهید.

اگه مانکن نیستی! برای انتخاب لباس به این نکات توجه کن

اگر قدتان کوتاه یا خیلی بلند است

لباس عروس سفید رنگ، به خانم‌های ریز نقش و قد کوتاه خیلی می‌آید. در عین حال نباید به سراغ دامن‌های خیلی پفی و حجم‌دار بروند. چون این باعث می‌شود که قد آنها کوتاه تر به نظر برسد. می‌توانید دامن‌هایی بدون پف زیاد را انتخاب کنید. اما برعکس، اگر قدبلند هستید، دیوید کریستین توصیه می‌کند لباسی کوتاه یا کمردار را بپوشید.

اگه مانکن نیستی! برای انتخاب لباس به این نکات توجه کن

اگر بالاتنه ریز یا درشتی دارید

اگر می‌خواهید بالا‌ تنه درشت‌تان را پنهان کنید و حجم بخش میانی بدن‌تان را کوچک‌تر نشان دهید، بهتر این است که لباس‌هایی با یقه هفت را انتخاب کنید. البته این تنها مدل یقه‌ای نیست که می‌توانید بپوشید. اما باید مراقب باشید که اصلا به سراغ یقه‌های مستطیلی نروید. درعین حال می‌توانید لباسی با یقه گرد بپوشید ولی نباید بخش کمر لباس‌تان باریک شده و یا کمرداشته باشد. در موارد برعکس ، اگر می‌خواهید بخش میانی بدن‌تان درشت تر به نظر برسد، بهتر این است که لباس‌تان چسبان باشد و هرچه یقه لباس بسته‌تر باشد، بهتر است. اگر دوست دارید، می‌توانید لباس‌هایی انتخاب کنید که در این بخش دراپه داشته باشند و درعین حال لباس‌هایی را برگزینید که کمردار باشد. اکثر افراد از این مدل لباس‌ها خوش‌شان می‌آید. لباس‌هایی که پشتش باز باشد هم گزینه مناسبی هستند.

اگر چاق هستید و یا لاغر

عروس خانم‌های توپر هم می‌توانند لباس‌های زیبایی را بپوشند. اگر یکی از این دسته افراد هستید، بهتر است لباس‌هایی با مدل پرنسسی بپوشید که در ناحیه کمر تنگ می‌شوند. این مدل می‌تواند کمر شما را باریک‌تر نشان دهد و گزینه مناسبی برای شماست. برای آن‌که سایزتان کوچکتر به نظر برسد، دیوید کریستین توصیه می کند بهتر است که به سراغ لباس‌هایی چین دار و دراپه دار در ناحیه کمر بروید. دراپه برروی لباس فوق العاده است و همیشه توصیه می‌شود. 

اگر خیلی لاغر هستید، می‌توانید به سراغ لباس‌هایی بروید که اندام شما را کمی پرتر نشان دهند. بهتر این است که لباس‌هایی با آستین و دامن‌های حجم دار بپوشید. این مدل لباس‌ها به ویژه به افرادی که بازوهایی لاغر یا خیلی کشیده دارند توصیه می‌شود.

امیلیو سالیناس، طراح لباس عروس هم دراین باره می‌گوید:« تمام عروس خانم‌های لاغر باید به سراغ لباس‌هایی بروند که کمی آستین داشته باشد. اگر آستین بلند باشد که خیلی بهتر و آستین سه ربع هم گزینه مناسبی است. چرا که بدین ترتیب بازوهای لاغرشان خیلی زیبا به نظر می‌رسند.»

لباس‌هایی با یقه ای به شکل قلب، به درد عروس‌های لاغر می‌خورد و باعث می‌شود که بخش میانی بدن‌شان پرتر به نظر برسد. اصلا به سراغ لباس‌های ماهی شکل یا لباس‌هایی با یقه مستطیلی یا یقه گلابی نروید. باید در نظر داشته باشید که طبق گفته امیلیو سالیناس، رنگ لباس سفید برای شما مناسب است:« در هنگام انتخاب لباس‌تان باید توجه کنید که فرم و رنگ لباس به بهترین نحو ممکن به اندام شما بیاید.»

اگه مانکن نیستی! برای انتخاب لباس به این نکات توجه کن

اگر پائین تنه درشتی دارید 

دراین صورت بهتر است لباس عروس‌تان دامن گشادی داشته باشد. این‌گونه بهتر به نظر می‌رسید. حالا مهم نیست که دامن کوتاه باشد یا بلند؛ ولی هرگز به سراغ دامن‌های چین‌دار نروید. اگر نگران آن هستید که این نقص اندام‌تان زیاد به چشم نیاید، بهتر است لباس عروسی با فرم پرنسسی ویا کمر دار بپوشید که اصلا این نقص مشخص نشود.

اگر شکم بزرگی دارید

اگر شکم بزرگی دارید هم نباید نگران باشید. بهترین مدل لباس برای این اندام، لباسی با برش امپراطوری است. لباسی که از زیر سینه تنگ شده و بند می‌خورد و بدین ترتیب شکم شما اصلا مشخص نخواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت