loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 169 1394/08/21 نظرات (0)

9 اشتباه رایج در کاهش وزن و تناسب اندام

9 اشتباه رایج در کاهش وزن و تناسب اندام

اگر در حال انجام یک برنامه رژیم غذایی یا تناسب اندام هستید، می‌دانید که رها کردن آن اصلاً سخت نیست. در حقیقت، اغلب افراد این برنامه را بعد از چند جلسه رها می‌کنند. چرا این گونه است؟ اگر بخواهید، یک عالمه بهانه وجود دارد.
با اینکه همه ما انسانیم و حس تنبلی و وسوسه داریم، موارد خاصی وجود دارند که مراقبت از آنها می‌تواند برای ماندن در این دوره به ما کمک کنند.
در اینجا 9 اشتباه رایج که افراد در هنگام تلاش برای کاهش وزن انجام می‌دهند، ارائه می‌شود. اطمینان حاصل کنید که چنین اشتباهاتی را انجام نمی‌دهید... 

شکست در پیشبرد برنامه

اگر در برنامه‌ریزی موفق نباشید، برنامه‌ریزی شما با شکست مواجه می‌شود. نداشتن هدف یا وجود یک هدف مبهم ذهنی در هنگام رفتن به سالن ورزشی تنها می‌تواند منجر به شکست شود. اگر تنها یک هدف مبهم ذهنی داشته باشید، چگونه متوجه می‌شوید که به آن دست یافته‌اید؟ می‌توانید وزن ایده‌آل خود را از یک دکتر پرسیده و رسیدن به آن وزن را به عنوان هدف یا مقصود خود قرار دهید. یا خودتان به یک هدف خاص، و معقولانه فکر کنید. 

دچار شدن به حواس‌پرتی

همیشه تلویزیون و موارد سرگرم‌کننده دیگری وجود دارند که موجب حواس‌پرتی شما می‌شوند، بنابراین اختصاص زمان کافی برای رفتن به سالن ورزشی بسیار مهم است. هنگامی که در آخرین لحظه اتفاق مهمی روی می‌دهد، در صورتی که برنامه‌ریزی خوبی داشته باشید، می‌توانید با برنامه‌ریزی مجدد جلسه ورزش خود را به بازه زمانی دیگری موکول نمایید.

تمرینات بدنی بسیار کم

برخی از افراد دو عدد دمبل را یکی دو بار در روز بلند کرده و تصور می‌کنند که ورزش کرده‌اند. شما به میزانی بیش از این‌ها نیاز دارید. این کار را با صرف مقداری زمان برای رسیدن به یک برنامه تمرینی مناسب انجام دهید. از یک مربی باشگاه یا یک بدنساز کهنه‌کار برای تنظیم برنامه ورزشی خود کمک بگیرید.

تمرینات بدنی بسیار زیاد

بدن شما به زمان کافی برای سوخت و ساز چربی‌ها و رشد ماهیچه‌ها در بین تمرینات بدنی نیاز دارد. تمرین در روزهای استراحت به سادگی موجب خستگی شما خواهد شد، بدون اینکه هیچ سودی برای شما داشته باشد.  

9 اشتباه رایج در کاهش وزن و تناسب اندام

مقایسه خود با دیگران

همیشه افرادی هستند که باهوش‌تر، ثروتمند‌تر، یا لاغرتر از شما هستند. هر فردی ترکیب ژنتیکی خاص خود را دارد که بر نحوه افزایش وزن، کاهش وزن، نوع پاسخ به تمرینات، و غیره اثرگذار است. مقایسه خود با دیگران کاملاً بی‌فایده است.

عدم تغییر در کارهای روزمره

انجام تمرینات یکسان به یک ترتیب و به صورت مکرر نه تنها خسته‌کننده است، بلکه موجب می‌شود انگیزه خود را از دست بدهید. سعی کنید در تمرینات روزمره خود تغییر دهید و آنها را هر چند وقت یکبار با تمرینات جدید جایگزین نمایید. تغییرات در هر تمرین کلاسیک را پیدا نموده و آنها را امتحان کنید تا برنامه روزمره شما در تمام مدت سرگرم‌کننده باشد.  

به هدر دادن دستاوردهای خود

اگر تمایل دارید بعد از ورزش به کافی‌شاپ بروید، در این صورت تنها آنچه را که به دست آورده‌اید، از بین خواهید برد. به یاد داشته باشید که نوشیدنی‌ها حاوی مقدار زیادی کالری هستند که بسیار سریع به صورت چربی جذب بدن می‌شوند. تمام کارهای سختی که در باشگاه انجام داده‌اید را به هدر ندهید. 

نگاه نکردن به غذای مصرفی

سعی کنید از فست فودها و ساندویچ‌ها اجتناب نموده و خوردن نوشابه‌ها را فراموش کنید. از طرف دیگر، به خودتان گرسنگی ندهید. افراط و تفریط خوب نیست. یک حد متعادل را پیدا کرده و به بدن خود غذاهایی که نیاز دارد را بدهید. 

جستجو برای یک روش درمانی معجزه‌گر

برای کاهش وزن به مقداری تلاش نیاز است. رفتن به باشگاه یک کار یک‌باره نیست. هیچ روش درمانی معجزه‌گری برای کاهش وزن (یا برای هر چیز دیگری) وجود ندارد. شما باید مقداری وقت صرف نموده و تلاش کنید، اما نیاز نیست که به شکل یک کار سخت روزمره باشد. از آن لذت ببرید و از فکر وجود یک روش درمانی معجزه‌گر در جایی دیگر بیرون بیایید. چنین چیزی وجود ندارد!
بنابراین، 9 اشتباه رایج که افراد در هنگاه تلاش برای کاهش وزن و لاغر ماندن انجام می‌دهند، در اینجا ارائه گردید. این راهنمای قابل استفاده و در دسترس را به عنوان یادآوری نزد خود نگاه دارید!

9 اشتباه رایج در کاهش وزن و تناسب اندام
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت