loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 99 1394/08/11 نظرات (0)
پا روی پا انداختن چه مضراتی دارد؟
پا روی پا انداختن چه مضراتی دارد؟
پا روی پا بیندازیم یا نیندازیم؟ این مقاله، سعی می کند به این سوال پاسخ دهد. اگر موقع نشستن مرتب پا روی پا می اندازید، وقتش فرا رسیده است که دیگر در این مورد احساس گناه نکنید. به جز چند استثنای ویژه، به نظر نمی رسد پا روی پا انداختن یا چهار زانو نشستن آنقدر که برخی کارشناسان گفته اند برای سلامتی مان مضر باشد.
با تحلیل مطالعاتی که به بررسی ارتباط های این موضوع با واریس، آسیب دیدگی عصب، و بالا رفتن فشار خون پرداخته اند، خبرگزاری بی بی سی گزارش می کند که علم نشان می دهد که «احتمال نمی رود این کار آسیبی به شما بزند، به شرطی که آنقدر در این وضعیت قرار نگیرید که پاهای تان کرخت و بی حس شوند.»


اول اینکه، نشستن در یک وضعیت برای چندین ساعت بدون حرکت موجب ناراحتی معروف به «فلج عصب نازک نئی» می شود، اما این موضوع برای هر نوع حالتی صدق می کند.

دوم اینکه، اگر چه در بیشتر مطالعات حقیقتا افزایش لحظه ای در فشار خون به هنگام انداختن پا روی پا مشاهده شده است، این وضعیت به سرعت بر طرف می شود، و در صورتیکه احتمال بالای ابتلا به لخته شدن خون نداشته باشید، به نظر نمی رسد ضرر بلند مدتی را باعث شود.

پا روی پا انداختن چه مضراتی دارد؟


بنا به گزارش سایت یاهو، در این مورد که چه چیزی موجب واریس می شود، کارشناسان نظر یکسانی ندارند. برخی به ژنتیک اشاره می کنند و برخی دیگر می گویند که پا روی پا انداختن می تواند سبب آسیب دیدگی ورید ها و نشت و تجمع خون در آنها شود.

در ضمن، روزنامه وال استریت ژورنال متذکر می شود که پا روی پا انداختن جزو راه حل های ساده برای پاسخ به غش کردن انسان است که پزشکان مطالعه کننده این مسئله آن را ارائه می کنند.
به عبارت دیگر، موضوع هنوز قطعی نیست، اما به نظر نمی رسد پا روی پا انداختن به طور خاص مضر باشد (یک تحقیق مجموعه ای از نشستن، ایستادن و انجام حرکات کششی را حین کار کردن پیشنهاد می کند.)


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت