loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 3371 1394/08/10 نظرات (0)

شادمهر عقیلی و همسرش در مراسم عروسی +تصاویر

شادمهر عقیلی و همسرش در مراسم عروسی +تصاویر

شادمهر عقیلی خواننده محبوب پاپ ایرانی و همسر فیلیپینی اش ملیسا میسا در یک مراسم عروسی خاص شرکت کردند .به گزارش پارس ناز شادمهر عقیلی این عکس را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد و نوشت : Masquerade wedding for #janfrey2015
 
شادمهر عقيلی به همراه همسرش ملیسا در جشن عروسي يکي از دوستانش حضور داشت و عکسي را در همين رابطه منتشر کرده است. اين عروسي به گزارش پارس ناز به صورت بالماسکه برگزار شده بود و شادمهر نيز با نقاب در اين مهماني حضور داشت.
بالماسکه (به فرانسوي: Bal masqué ) نوعي مراسم جشن است که در آن مدعوين با لباس مبدل و نقاب در آن شرکت مي‌کنند. از ويژگي‌هاي جشن بالماسکه شناخته نشدن افراد مي باشد.
 
همسر شادمهر عقیلی ملیسا ،میسا دختر فلیپینی الاصل اما متولد سن دیه گو ایالت کالیفرنیاست.او فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه تئاتراز دانشگاه سن دیه گواست.او علاقمند به طراحی جواهرات بود و در طراحی مروارید حتی مدرک هم دارد.
 شادمهر عقیلی و همسرش در مراسم عروسی +تصاویر
او در طراحیها موفق نبود و به رقص روی آورد. او دو کمپانی عضو است و به کشورهای زیادی سفر کرد حتی مدتی در آلمان نیز زندگی کرد.آشنایی او با شادمهر نیز به واسطه حضور در ویدئوهای شادمهر بود. او مسلط به زبان فلیپینی است و هنوز در طراحی مرواریدهای فیلیپینی کار میکند.
 
شادمهر عقیلی هفتم بهمن ماه 1357 در يك خانواده شش نفره در تهران متولد شد.سه برادر داشت كه دو نفر از آنها رو در جنگ ايران و عراق از دست داد.پدرش در دوران نوجواني شادمهر به دليل سرطان در گذشت از کودکي با ديدن سازهاي موسيقي به اين رشته هنري علاقه مند شد.
 

منبع:پارس ناز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت