loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 579 1394/08/07 نظرات (0)

آموزش ست کردن شلوار جین نود سانتی دخترانه

آموزش ست کردن شلوار جین نود سانتی دخترانه

جدیدترین جین های دیده شده در مجلات مدو فشن، از نوع نود سانتی و جذب بوده است، که البته برخی ازآ نها آزادتر هستند و کاملا جذب نیستند و شما احساس راحتی بیشتری در آنها دارید، که در این مطلب نحوه ست کردن آنها را به شما آموزش خواهیم داد.

مارک های مختلفی از این شلوارها در بازار وجو دارد، ولی دو مارک،تاپ شاپ و آربن به دلیل تنوع مدل های بیشتر و آسان بودن ست کردن، مارک هایی هستند که ما به شما برای خرید پیشنهاد می کنیم.

اگر قصد رفتن به یک مهمانی خودمانی را دارید، بهتر است از یک تاپ حلقه ای جهت ست با شلوارتان استفاده کنید، و در غیر این صورت برای مراسم و مکان های رسمی تر از کت های اسپرت بهره بگیرید،  بهتر است روی کت هایتان پولک دوزی ، یا گلدوزی شده باشد، اما در صورت نداشتن یک کت اسپرت، حتی ست شلوار با یک بلوز ساده، که آستین های سه ربع یا کوتاه دارد هم جالب می شود، برای تکمیل استایل تان هم از یک کمربند تزیینی روی بلوزتان استفاده نمایید.

آموزش ست کردن شلوار جین نود سانتی دخترانه

با نزدیک شدن به فصل سرما، می توانید از یک ژاکت بافت و یا سویتشرت هم استفاده کنید، در حقیقت جین ها برای استایل های روزمره استفاده می شوند و به دلیل اسپرت بودن،‌با بیشتر لباس ها تناسب خواهند داشت.

اما برای انتخاب کفش دقت بیشتری داشته باشید، اگر به دنبال استایلی بسیار جذاب هستید، می توانید از کفش های پاشنه میخی و بلند استفاده نمایید،اگر لبه پایین شلوارتان را یک یا دو لایه تا بزنید، خیلی بهتر است، و اگر هم استایلی ساده و روزمره را می خواهید می توانید از انواع بوت ها و یا کفش های تخت بهره بگیرید.

آموزش ست کردن شلوار جین نود سانتی دخترانه

نکته ای که در آخر آن را یاد آور می شویم، این است که باید شلوارتان را متناسب با اندام تان انتخاب کنید، اگر اندام لاغر دارید از شلوارهایی استفاده کنند که جیب پهن دارد، هم چنین اگر شکم های بزرگ دارید باید از شلوارهای دمپا استفاده کنید.


آموزش ست کردن شلوار جین

wWw.LiteMode.iR

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت