loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 241 1392/03/28 نظرات (0)

http://up-is.ir/up-s4/1371527200731.jpg

مهاجم کره‌: کاری میکنم نکونام خون گریه کند!

“سون هیونگ – مین” گفته در بازی کره‌جنوبی و ایران کاری خواهد کرد که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خون گریه کند. مهاجم لورکوزن همچنین گفته در این بازی سه ، چهار گل به ایران خواهند زد.
پس از جنگ لفظی مربیان، بازی تیم‌های کره جنوبی و ایران به یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های مقدماتی جام جهانی تبدیل می‌شود تا آنجا که یکی از بازیکنان کره گفته کاری خواهد کرد تا کاپیتان تیم ملی ایران خون گریه کند.این دو تیم روز سه شنبه در اولسان با یکدیگر رو به رو می‌شوند و کره ای‌ها فقط یک امتیاز می‌خواهند تا به طور مستقیم به جام جهانی صعود کنند اما ایران باید ببرد تا صعود مستقیمش تضمین شود.

پس از اینکه”چوی کانگ – هی”، سرمربی کره جنوبی گفت که زندگی را برای تیم ایران دردناک خواهد کرد و با واکنش “کارلوس کی‌روش” و “جواد نکونام” مواجه شد اکنون بازیکنان کره هم اظهارات مشابهی را بر زبان آورده‌اند.

مهاجم کره، “سون هیونگ – مین” به خبرگزاری فرانسه گفت: “کاری می‌کنم که نکونام خون گریه کند. او معروف به این است که خوب صحبت می‌کند اما من در زمین خوب حرفم را می‌زنم. ایران را با سه – چهار گل شکست می‌دهیم.

این مجادله از آنجا ناشی می‌شود که کره‌ای‌ها گفته‎اند در اکتبر سال گذشته در تهران پذیرایی خوبی از آنها به عمل نیامده است. مشکلات مربوط به روادید و کمبود امکانات باعث شده که کره ای‌ها ناراحت باشند. کره‌ در آن بازی جنجالی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

“لی میونگ – جو” ، بهترین بازیکن دیدار کره – ازبکستان، نیز به نکونام حمله کرده است. وی گفت: نمی‌دانم نکونام اصلا کی هست. فقط درباره او در رسانه ها شنیده‌ام. فکر نمی‌کنم تیم ایران قوی باشد. چنانچه روی بازی خودمان تمرکز کنیم می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

کره ای‎ها به دنبال هشتمین حضور متوالی در جام جهانی هستند. این تیم با احتساب این دوره از رقابتهای جام جهانی تا به حال ۹ بار در این رقابتها حضور داشته است. ایران هم فقط سه بار به جام جهانی رفته است.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با ۱۴ امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با ۱۳ امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با ۱۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد.




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت