loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 339 1394/04/03 نظرات (0)

انتخاب چوب لباسی مناسب برای انواع لباس

انتخاب چوب لباسی مناسب برای انواع لباس

کمد لباس هرکدام از ما، مملو از لباس‌هایی است که ممکن است هفته‌ها و گاهی ماه‌ها برای پوشیده شدن باید منتظر بمانند. این لباس‌ها طبیعتاً با استفاده از چوب‌لباس‌هایی چوبی، فلزی یا حتی پلاستیکی آویزان شده‌اند. اما زمان طولانی آویزان ماندن لباس در کمد، اگر از چوب‌لباسی خوبی استفاده نکرده باشید، می‌تواند آسیب‌های جدی به لباستان وارد کند.

در نوشته‌ها و بررسی‌های مختلف گفته‌شده که بهترین جنس برای چوب‌لباسی، چوب است. درواقع برای حفظ کیفیت لباس باید از چوب‌لباسی‌های چوبی استفاده کنید؛ اما چرا؟

انتخاب چوب لباسی مناسب برای انواع لباس

لباس‌هایی که از طریق چوب‌لباسی‌های چوبی آویزان می‌شوند، به دلیل پهنای بیشتر و فاصله‌ای که در لباس ایجاد می‌شود، حالت خود را بهتر حفظ کرده و بهتر می‌مانند.

البته برای لباس‌های ورزشی یا لباس‌هایی با جنس متوسط اشکالی ندارد تا از چوب‌رختی‌های فلزی یا پلاستیکی استفاده کنید. برای تی‌شرت و پلیور هم به همین ترتیب، اما توصیه می‌شود برای شلوارهای پارچه‌ای از بخش داخلی یا وسطی چوب‌رختی‌های چوبی استفاده شود تا جنس شلوار بهتر حفظ شود.

البته شاید بگویید که قیمت و هزینه‌ای که برای این مورد باید بپردازید زیاد است. پاسخ مثبت ما به این سؤال شما، تأییدکننده قیمت بالای این چوب‌رختی‌ها است. البته اگر به قیمت کت‌وشلواری که خریده‌اید توجه کنید، فکر کنیم علاقه نداشته باشید تا لباس گران‌قیمتی که خریده‌اید از ریخت و حال بی افتد و از بین برود؛ بنابراین هزینه‌ای که برای این چوب‌رختی‌ها می‌پردازید چندان هم زیاد نیست. البته به این نکته هم توجه کنید که مگر هرچند وقت یک‌بار چوب‌رختی می‌خرید؟ یک‌بار خرید کنید ولی خرید درستی انجام دهید.

بنابراین تنها زمانی که شما از طریق چوب‌لباسی پلاستیکی و نازک لباستان را حمل می‌کنید، باید مربوط به زمانی باشد که لباستان را به خشک‌شویی می‌برید.


گردآوری و بازنشر:مجله زیبایی لایت مد

wWw.LiteMode.iR


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت