loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 779 1394/03/01 نظرات (0)

لباس مهماندار,مدل لباس مهماندار

مدل لباس های مهمانداران شرکت های هواپیمایی مختلف

مد اخیرا به عرصه رقابت شرکت های هوایی نیز راه یافته به طوری که شرکت های هواپیمایی را ملزم ساخته است تا از نظرات طراحان معروف لباس در سراسر جهان استفاده کنند.

از جمله این طراحان لباس می توان به زاک پوزن (Zac Posen) اشاره کرد که در حال حاضر در بخش تحقیق و توسعه شرکت هواپیمایی «دلتا ایرلاین» فعالیت داشته و قرار است در سال ۲۰۱۸ طرح یونیفرم های خدمه پرواز این شرکت را معرفی کند.

امروزه رقابت بین شرکت های هواپیمایی تا جایی شدت گرفته است که شرکت ها ناگزیرند حتی در انتخاب یونیفرم های مهمانداران خود توجه کنند و در جهت متفاوت نشان دادن آنها کوشش لازم به عمل آورند.

یونیفرم هایی که در ادامه مشاهده می کنید از نظر سایت یاهو به عنوان شیک ترین لباس های مهمانداران شرکت های هواپیمایی معرفی شده اند، لباس هایی که احتمالا فقط در ارتفاعات سی و پنج هزار پایی قابل رویت هستند!

  1. شرکت هواپیمایی ورجین آتلانتیک (Virgin Atlantic)

لباس مهماندار,مدل لباس مهماندار

یونیفرمی زیبا حاصل تلفیق دو رنگ قرمز و سفید و همفکری با طراح مشهور، ویوین وستوود (Vivienne Westwood). گفتنی است جنس این لباس های شیک از پلی استر است.

 

  1. شرکت ایرکانادا روژ (Air Canada Rouge)

لباس مهماندار,مدل لباس مهماندار

گرچه این شرکت برای پایین نگه داشتن قیمت خدمات خود همواره تلاش می کند هزینه ها را کاهش دهد، اما در زمینه تهیه لباس مهماندارانش بسیار ولخرج عمل می کند. فقط کافیست نگاهی به یونیفرم های راحت خدمه این شرکت هواپیمایی بیاندازید تا متوجه شوید که چرا شرکت نام “خطوط هوایی راحت و غیر رسمی” را برای خود برگزیده است.

 

  1. شرکت هواپیمایی امارات

لباس مهماندار,مدل لباس مهماندار

خطوط هوایی امارات در ارائه خدمات لوکس و اعیانی به مسافران شهرت جهانی دارد. یونیفرم های این شرکت شامل یونیفرم های نخودی رنگ همراه با پیراهن های کرمی برای مهمانداران زن و یونیفرم های قهوه ای همراه با راه راه های قرمز برای مهمانداران مرد است. همچنین مهمانداران خانم کلاه کپ های قرمز و روسری های زیبایی بر سر دارند که آنها را از مهمانداران سایر شرکت های هواپیمایی متمایز ساخته است.

 

  1. خطوط هوایی بانکوک

لباس مهماندار,مدل لباس مهماندار

شرکت هواپیمایی بانکوک طی همکاری مشترک با خانه مد «آساوا» موفق به طراحی یونیفرم هایی زیبا برای خدمه اش شده که رنگ آبی و خط های روی آن معرف آسمان و موج های دریا است.

 

  1. خطوط هوایی کره

لباس مهماندار,مدل لباس مهماندار

طراح مشهور مد و لباس اهل ایتالیا، جان فرانکو فرره (Gianfranco Ferre) قبل از فوتش در سال ۲۰۰۷ توانست یونیفرمی زیبا برای خطوط هوایی کره طراحی کند. کت های فیروزه ای مات به همراه بلوزهای ابریشمی، دامن های راسته خاکی رنگ و دستکش های چرمی روی هم رفته ترکیب منحصر به فردی را به وجود آورده و جوایز زیادی را از آنِ این شرکت کرده است.

 

  1. شرکت هواپیمایی کانتاس (استرالیا)

لباس مهماندار,مدل لباس مهماندار

این طرح که توسط یک طراح استرالیایی معرفی شده لباس رسمی با خطوط روشن قرمز و صورتی است که هم  مد روز را در نظر گرفته و هم دربردارنده سنگینی و متانت مهمانداران است.

 

  1. شرکت هواپیمایی ایروفلوت (روسیه)

لباس مهماندار,مدل لباس مهماندار

در حالی که اکثر شرکت های هواپیمایی تلاش می کنند یونیفرم های خدمه را امروزی کنند، این شرکت روسی تلاش می کند استایل قدیمی و شیک خود را حفظ کند. رنگ های زنده به کار رفته در دستکش ها، کراوات ها، کلاه های کج و کفش های پاشنه بلند حس تماشای یک فیلم سینمایی قدیمی را به مسافران منتقل می کند.

 

  1. شرکت هواپیمایی ایر فرانس

لباس مهماندار,مدل لباس مهماندار

به هیچ وجه جای تعجب ندارد که مهمانداران ایرفرانس به عنوان یکی از خوش تیپ ترین خدمه پرواز در دنیا مطرح شوند، چرا که کریستین لاکرویکس (Christian Lacroix)، طراح لباس فرانسوی، توانسته است با موفقیت سه رنگ پرچم کشور را (قرمز، سفید و آبی) با هم ادغام کند و نهایتا یونیفرم هایی پدید آورد که در هر مکانی، از مهمانی های رسمی گرفته تا ارتفاعات ده هزار متری نسبت به سطح دریا، مناسب باشد.


منبع و گردآوری:مجله زیبایی لایت مد"مدل لباس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت