loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 953 1393/10/20 نظرات (0)
جنیفر لوپز به دنبال شوهر + عکس

جنیفر لوپز به دنبال شوهر + عکس

بی ثباتی و ازدواج و طلاق های مکرر جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور هالیوودی همچنان ادامه دارد و به تازگی وی دست به ابتکار جدید زده و به دنبال همسر جدید رفته است.

جنیفر لوپز خواننده ی مشهور هالیوودی که ازدواج و جدایی های زیادی را داشته است این بار سنت شکنی کرد و برای شروع زندگی مشترک به سراغ مردی برای گذراندن تعطیلات کریسمس رفته است. دوستان صمیمی و خبرنگارانی که زندگی بازیگران هالیوودی را لحظه به لحظه پیگیری می کنند متوجه شدند که جنیفر لوپز تعطیلات کریسمس 2015 را با مردی می گذراند که قرار است همسر آینده اش باشد.

ساعاتی پیش در خبرگزاری اینترتینمنت تونایت پوشش دهنده اخبار هنرمندان هالیوودی از دیده شدن جنیفر لوپز با همسر جدیدش خبر داد اما این مرد و در واقع همسر جدیدش فردی جدیدی نیست و در واقع پدر دوقلوهای جنیفر لوپز است.

جنیفر لوپز در جستجوی شوهر + عکس

جنیفر لوپز به دنبال شوهر + عکس

جنیفر لوپز در جستجوی شوهر + عکس

جنیفر لوپز خواننده هالیوودی که زندگی مشترک شلوغ پلوغی را تجربه کرده است بعد از جدایی های چندباره اش تعطیلات کریسمس 2015 را با مرد زندگی مشترک آینده اش یعنی کاسپر اسمارت سپری کرد.

میل آنلاین در مورد دیدار کاسپر و جنیفر بعد از گذشت سه سال جدایی گفت و افزود زندگی مشترک جنیفر و کاسپر به دلیل فاصله سنی زیاد آنها به نظر می رسید که زندگی مشترک پر افت و خیزی باشد چرا که هیچ تضمینی برای ….. جنیفر نیست.


منبع:جهانی ها

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت