loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 779 1392/03/16 نظرات (0)

 چهار نکته آموزشی برای آرایش در فصل تابستان

با شروع فصل تابستان اکثر خانم ها به سراغ برنزه کردن پوست خود می روند. حتی کسانی که پوستی کاملا سفید دارند نیز سعی می کنند از کرم پودرها و پنکیک های تیره استفاده کنند. در کل در این فصل آرایش برنزه شایع تر است.

آرایش تابستانی چشم
خط چشم و سایه را فقط روی پلک بالا استفاده کنید و در زیر چشم، سایه و خط چشم نزنید تا چشمان تان حالت نرمال داشته باشد.
زمانی که پوست تیره می شود از سایه تیره نباید استفاده شود زیرا سایه تیره در پشت پلک اصلا مشخص نمی شود. بنابراین باید از سایه های روشن مثل رنگ های طلایی، کرم و قهوه ای روشن استفاده شود.
رژلب تابستانی
رژهایی که خانم ها باید در فصل تابستان استفاده کنند، رژهایی با رنگ های روشن و براق است.
رنگ موی تابستانی
خانم هایی که به مدل های فانتزی علاقه مند هستند می توانند با توجه به رنگ لباس شان از لایت های فانتزی با رنگ های متنوع بهره مند شوند.
لایت های فانتزی چندین مدل دارد که ۲ نوع از پر طرفدارترین آن، لایت و هاف لایت است.
توصیه ما به خانم هایی که دوست دارند تغییری در موهایشان ایجاد کنند بدون این که روی بالا رفتن سن شان تاثیری بگذارد، انتخاب های لایت با رنگ است که جذابیت خاصی به چهره شان می دهد.

آیا میکاپ چهره های مختلف یکسان است؟
برخلاف این که خیلی از سالن های زیبایی میکاپ ها و عروسی هایشان شبیه به هم هستند، میکاپ باید بر حسب فرم صورت و اعضای صورت تعیین شود؛ برای مثال فردی که اسکلت صورتش درشت است باید روی استخوان فک و چانه او بیشتر کار شود.
به این ترتیب که برای کم کردن حجم صورت و استخوان چانه از رنگ های تیره (کرم پودر تیره) باید استفاده کرد. همچنین اگر حجم لب ها خیلی کم است باید بعد از کار کردن روی حجم لب ها از رژهای تیره تر و سایه های تیره تربرای دور بینی استفاده کرد.
اگر چشم ها ریز است، علاوه بر نواحی تیره پلک ها می توان برای زیر چشم نیز از این نوع سایه ها نیز استفاده کرد ولی باید برای چشم های درشت، ترجیحا از سایه های کمرنگ و برای زیر چشم نیز از یک آرایش خیلی لایت استفاده شود.
بنابراین میکاپ بر حسب چهره شخص انتخاب می شود نه بر حسب سلیقه میکاپ آرتیست یا مد سال و سلیقه مشتری!
در روزهای گرم تابستان رنگ رژلب نیز به سمت رنگ های شاد و براق تر می رود. کلا رنگ سایه، رژگونه و رژلب روشن و براق و پوست صورت نیز تیره تر آرایش می شود.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت