loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 659 1393/06/26 نظرات (0)

هفته مد در نیویورک

پنجشنبه (۱۱ سپتامبر) هفته مد نیویورک با حضور چهره‌های سرشناس دنیای مد از جمله رالف لورن به پاین رسید. لورن در سالنی که سه لوستر عظیم از سقف آن آویزان بود، طرح‌های خود برای سال ۲۰۱۵ را که به رنگ‌های زرد و نارنجی بودند، عرضه کرد. در هفته مد نیویورک بیش از یکصد طراح از سراسر جهان مد‌ها بهار و تابستان ۲۰۱۵ را ارائه کردند.

خبرهای خواندنی از سرتاسر دنیا

زیباترین زن آمریکا

زیباترین زن آمریکا در سال جاری اهل نیویورک است. کرا کازانتسف شامگاه یکشنبه (۱۴ سپتامبر) در مراسم انتخاب زیباترین زن آمریکا گوی سبقت را از رقیبان خود ربود. این سومین بار پیاپی است که زنی از نیویورک این عنوان را از آن خود می‌کند.

خبرهای خواندنی از سرتاسر دنیا

ستایش از کیتی ساگال

کیتی ساگال، خواننده و هنرپیشه آمریکایی به پاس فعالیت‌های هنری‌اش مورد ستایش قرار گرفت و ستاره‌ای به نام او در بولوار شهرت در هالیوود به ثبت رسید. او در ده‌ها فیلم سینمایی و چندین سرال موفق تلویزیونی از جمله "فرزندان هرج و مرج" ایفای نقش کرده است.

خبرهای خواندنی

لباس عروسی دایانا به پسرش رسید

شاهزاده هری، فرزند چارلز و دایانا روز دوشنبه (۱۵ سپتامبر) سی‌امین سالگرد تولدش را جشن گرفت. یکی از هدایای تولد او لباس عروسی مادرش دایانا بود. او همچنین ۱۳ میلیون یورو که نیمی از کل دارایی مادرش است، در روز تولدش دریافت کرد. نیمی دیگر از دارایی شاهدخت فقید ولز به دیگر پسرش، شاهزاده ویلیام خواهد رسید. او نیز این مبلغ را در سی‌امین سالگرد تولدش دریافت کرده است.

خبرهای خواندنی

بازگشت میشائل شوماخر به خانه

میشائل شوماخر، قهرمان سابق اتومبیلرانی جهان کلینک توانبخشی در لوزان را ترک کرد و به خانه‌اش بازگشت. مدیر برنامه‌های وی اعلام کرد که شوماخر با وجود نتایج مثبت درمان در ماه‌های گذشته، راهی طولانی و دشوار برای بازگشت به موقعیت جسمانی پیشین را دارد. شوماخر در ۲۹ دسامبر ۲۰۱۳ و هنگام اسکی در پیست فرانسوی «مرویبل» به صخره خورد و از ناحیه جمجمه آسیب جدی دید.

خبرهای دیدنی

"گازگیر" فیلم‌های جیمز باند درگذشت

ریچارد کیل، هنرپیشه هالیوود که چهره‌ی خود را با ایفای شخصیت منفی "گازگیر" در دو فیلم مأمور ۰۰۷ جاودانی ساخت، روز چهارشنبه (۱۰ سپتامبر) در سن ۷۴ سالگی درگذشت. او در طی فعالیت خود در فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی بی‌شماری نقش‌آفرینی کرد، اما بیش از همه نقش او به عنوان "گازگیر" در دو فیلم جیمز باند در ذهن فیلم‌دوستان زنده است: فیلم "جاسوسی که دوستم داشت" (محصول ۱۹۷۷) و "ماه‌نورد" (محصول ۱۹۷۹).

خواندنیهای جالب

تبرئه اسکار پیستوریوس از قتل عمد

دادگاه عالی آفریقای جنوبی، روز پنج‌شنبه (۱۱ سپتامبر/۲۰ شهریور) اسکار پیستوریوس را از اتهام قتل با انگیزه و برنامه‌ریزی قبلی دوست دخترش تبرئه کرد. سریع‌ترین دونده معلول جهان، همچنان با اتهام قتل غیرعمد، حمل و استفاده غیر قانونی از سلاح گرم روبروست. براساس این اتهامات و برابر قوانین جزایی آفریقای جنوبی، امکان صدور حکم حبس، برای مدت حداکثر بیست سال برای پیستوریوس وجود دارد.

خواندنیهای جالب

عروسی جرج کلونی در پیش است

مراسم ازدواج و جشن عروسی جرج کلونی، ستاره مشهور هالیوود با امل علم‌الدین قرار است در روز ۲۶ سپتامبر در ونیز برگزار شود. گفته می‌شود که نامزد ۳۶ ساله کلونی در جشن عروسی لباسی از "اسکار د لا رنتا" بر تن خواهد کرد. امل علم‌الدین که لبنانی‌تبار است، وکیل است و در زمینه حقوق بین‌الملل و و حقوق بشر فعالیت دارد.

 

خبرهای تازه از هنرمندان جهان در هفته مد نیویورک

منبع:دلگرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت