loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1587 1393/06/11 نظرات (0)

بعضی رنگ‌ها ناخن‌های شما را برجسته نشان می‌دهند و باعث زیبایی ناخن‌هایتان می‌شوند، انتخاب رنگ بستگی به حالت، احساس و لباسی که می‌خواهید بپوشید دارد.

رنگ مناسب برای لاک ناخن

 

همچنین انتخاب رنگ لاک رابطه مهمی با رنگ پوست شما دارد، گفته می‌شود رنگ‌های طبیعی رنگ‌های حرفه‌ای هستند، اگر شما به یک سازمان، ملاقات یا کنفرانس می روید رنگ‌های ملایم و روشن رنگ‌های فوق العاده‌ای هستند.

لاک ناخن صورتی معمولا از گزینه‌های مورد علاقه است، سایه‌های مختلفی از رنگ صورتی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید اما برای انتخاب درست همیشه رنگ پوست ‌ان را در نظر بگیرید و انتخاب کنید.

رنگ مناسب برای لاک ناخن

رنگ مناسب برای لاک ناخن

اگر شما پوستی روشن دارید می‌توانید رنگ‌های روشن‌تر لاک را استفاده کنید، لاک ناخن صورتی و آبی برای پوست‌های روشن مناسب است، همچنین می‌توانید از رنگ زرشکی و رنگ‌های تیره دیگر برای مهمانی‌های شب استفاده کنید.

رنگ مناسب برای لاک ناخن

هنگامی که به دنبال لاک می‌گردید رنگ‌های روشن تا متوسط برای پوست‌های روشن بسیار مناسب هستند و از متوسط تا تیره برای پوست‌های تیره مناسبند، همچنین لاک‌های مشخصی هستند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید مثل لاک‌های درخشان و خیلی براق.

اگر میخواهید به مهمانی و قرار ملاقات خاصی بروید بهتر است لاک‌های زنده و روشن را انتخاب کنید، در هر صورت رنگ‌های طبیعی و روشن بر رنگ‌های تیره ارجعیت دارند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت