loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 1269 1393/02/09 نظرات (0)

اینروزها خیلی از خانم ها دوست دارند ارایشی ساده و در عین حال شیک داشته باشند ولی آنقدر ها هم وقتشان گرفته نشود. با مجله لایت مد همراه باشید تا به شما آموزش دهیم در عرض 5 دقیقه خودتان را آرایش عروسکی زیبا و چشم نوازی کنید.

آرایش صورت زیبا/آرایش صورت عروسکی

آرایش صورتی عروسکی/چگونه صورتمان را آرایش کنیم؟

 

در ابتدا خط چشم بکشید.اگر چشمان رنگی دارید خط چشم سیاه بزنید و اگر غیر از سیاه رنگ دیگری دوست دارید می بایست رنگ های مختلف را امتحان کنید و رنگی که خوشتان آمد را انتخاب کنید. اگر ترجیح می دهید خط چشمتان را نصفه بکشید فراموش نکنید که هم پلک بالا و هم پلک پایین می بایست نصفه کشیده شوند. در هر صورت و به هر روشی که خط چشم می کشید باید نیمه بیرونی چشم هایتان خطوط ضخیم تری ترسیم کنید.در هنگام کشیدن خط چشم قسمت بیرونی خط را با دقت بیشتر و کمی ضخیم تر بکشید. در نهایت می توانید از سایه مشکی برای اینکه خطوط پهن تر ولی کم رنگ تر داشته باشید استفاده کنید.

 

آرایش صورت زیبا/آرایش صورت عروسکی

 

 برای داشتن آرایش ملایم و عروسکی سایه چشم می بایست رنگی خنثی داشته باشد، رنگی که با پوستتان مطابقت داشته باشد یا کمی از پوستتان روشن تر و یا تیره تر باشد. سعی کنید در سایه زدن افراط نکنید و درست بالای خط چشم را سایه بزنید و خیلی ملایم و لطیف پشت چشمتان را سایه بزنید.

اگر تمایل دارید می توانید از رنگ های تیره برای سایه استفاده کنید اما رنگ تیره حالت نگاه را تغییر می دهد و یا از بین می برد. می توانید روی سایه تیره را کمی سایه سفید یا رنگ روشن بزنید تا ملایم تر به نظر بیاید.در قسمت مجرای اشکتان کمی سایه رنگ پوست بمالید و کمی از ان را روی قسمتی از پلک بالایی تان هم بزنید. پس از اتمام کار با قلم مو روی سایه ها بمالید تا خوب ترکیب و یکدست شوند.

 آرایش صورت زیبا/آرایش صورت عروسکی

 

در صورت دلخواه می توانید از مژه مصنوعی، فر مژه، ریمل مژه و ابرو استفاده کنید. ابتدا ریمل بزنید و کمی صبر کنید تا خشک شود سپس فر مژه بزنید. بر عکس این کار هم ممکن است اما فقط زمانی که عجله دارید یعنی ابتدا ریمل بزنید سپس فرمژه بکشید. اگر مژه های پرپشتی دارید و می خواهید از مژه مصنوعی استفاده کنید سعی کنید نوع کم پشت و تُنُک آن را انتخاب کنید. ( قسمت مهم، کشیدن خط چشم و سایه است و این قسمت چون که حالت چشم ها و آرایش را مصنوعی می کند می تواند نادیده گرفته شود).

آرایش صورت زیبا/آرایش صورت عروسکی

 

 اگر صورتتان جوش دارد از پنکک استفاده کنید تا پوستتان صاف و یکدست شود.

آرایش صورت زیبا/آرایش صورت عروسکی

 

 سپس رژگونه بزنید. رنگ رژ گونه را روشن انتخاب کنید و آن را روی سیب گونه هایتان بزنید. تمام گونه را رنگی نکنید.

آرایش صورت زیبا/آرایش صورت عروسکی

 

برای آرایش عروسکی رژ لب صورتی را پیشنهاد می کنیم هم رژ لب مایع براق مایع و هم جامد می توان استفاده کرد. رژ لب های تیره و یا رنگ های بسیار جیغ و تند برای این مدل آرایش کاربردی ندارند.

آرایش صورت زیبا/آرایش صورت عروسکی

نکاتی که در آرایش صورت باید درنظر گرفته شوند.


* قبل از آرایش همیشه از مرطوب کننده پوست استفاده کنید تا آرایش خوب روی پوستتان بخوابد.

*همیشه پوستتان را تمیز نگاه دارید. برای تمیز کردن پوستتان می توانید از انواع پاک کننده های غیر صابونی استفاده کنید و زیاد پوستتان را نشویید چرا که باعث ایجاد جوش می شود.


*می توانید برای بهتر اثر کردن فرمژه آن را با سشوار کمی گرم کنید و سپس مژه هایتان را فر دهید.


*وسایل آرایشی تان را از هر مغازه ای خریداری نکنید و در خرید مواد آرایش چشم و رژ لب دقت و هزینه کافی را به کار ببرید.

ترجمه و گرداوری
بخش بهداشت و ارایش مجله لایت مد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت