loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 861 1392/08/05 نظرات (0)

سلامتی پوست در فصل سرما

اگر چه دوش آب گرم گرفتن در فصل زمستان ، پس از رهایی از سرمای بیرون و ورود به خانه کار لذت بخشی ست ولی گرمای آب ، لایه چربی سطحی پوست شما را که محافظ و پوشاننده سطح پوست شماست ضعیف می کند.این کار به ویژه در افراد دارای پوست خشک، سبب تشدید خشکی پوست می شود و به صورت خشکی بیشتر پوست و خارش بیشتر بروز پیدا می کند و در موارد شدید تر سبب پوسته دهی می شود.

توصیه می کنیم :

::  اولا آب را ولرم کنید و از آب گرم دوری کنید.

:: دوما مدت زمان کمتری زیر آب بمانید

:: سوما از شوینده های مناسب پوستتان استفاده کنید.

:: از مرطوب کننده مناسب و سازگار با پوستتان طبق نظر پزشک استفاده نمایید

اگر در تابستان همواره از لوسیون ها استفاده می کردید اکنون در زمستان پاهایتان به کرم های قوی تری احتیاج دارند.

مراقبت از پوست در هوای سرد


::سعی کنید شب ها به صورت مداوم از کرم های حاوی گلیسرین بر روی پاهایتان استفاده نمایید.همچنین هر از گاهی از کرم های لایه بردار یا اسکراب یا اکسفولیانت استفاده کنید.این کار باعث میشود پوسته های سطحی از پوست پاهایتان جدا شده و کرم گلیسیرینه راحت تر به عمق پوستتان نفوذ کند.

سلامتی پوست در فصل سرما

::اگر پوست صورت خشکی دارید از پیلینگ و ماسکهای حاوی رس و یا الکل که میتوانند چربی سطحی صورتتان را بزدایند خودداری کنید و به جای آن ها از ماسک های آب رسان و شوینده های فاقد الکل استفاده کنید.

::این بار به خاطر سلامتی آب بنوشید و نه برای پوستتان !


::اگر تا کنون هزار بار گفته ایم که آب زیاد بنوشید برای بار هزار و یکم می گوییم تا بیشتر آب بنوشید .نوشیدن آب به پوست شما کمک می کند که جوان تر به نظر برسد. با این حال ممکن است شما علی رغم اینکه آب زیاد می نوشید همچنان پوست خشکی داشته باشید.

::بسیاری از سیتم های گرمایشی مرکزی هوای خانه را گرم و خشک می سازند و خشکی پوستتان را تشدید می کنند.اگر از چنین سیستم هایی بهره می برید می توانید چندین دستگاه رطوبت ساز در جاهای مختلف خانه قرار دهید و در غیر این صورت از جوشاندن آب در فضای خانه استفاده نمایید.

::پوست دست هایتان نازک تر از پوست اغلب نقاط بدنتان است و غدد چربی کمتری دارد و این به این معناست که محافظت کردن از پوست دست هایتان سخت تر از سایر نقاط بدنتان در برابر سرما و خشکی هوا ست .خارش و پوسته پوسته شدن از نشانه های آسیب دیدن پوست دستتان به خاطر سرماست.اگر بیرون می روید حتما از دستکش استفاده کنید و چنانچه به لاتکس و یا پشم حساسیت دارید زیر دستکش هایی از جنس لاتکس یا پشم حتما یک دستکش نخی نازک بپوشید.

::از پوشیدن دستکش های خیس و جوراب های خیس خودداری کنید.زیرا سبب خشک شدن بیشتر پوست ، خارش ، پوسته پوسته شدن و تشدید اکزما می شوند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت