loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 659 1392/07/21 نظرات (0)

پژمان جمشيدي از سریال پژمان می گوید


پژمان جمشيدي بازيکن سابق تيم ملي در مورد سريال «پژمان » که چند شبی است با بازي او از تلويزيون پخش شد گفت: با پخش اين سريال شايد اين شائبه در ذهن برخي از افراد ايجاد شود که جزو آن دسته از افرادي به شمار مي روم که عشق بازيگري هستم و قصد دارم با حضور در عرصه هاي هنري شهرتي را براي خودم دست و پا کنم در حالي که اين موضع صحت ندارد من با وجود علاقه اي که به دنياي هنر دارم اما همواره سعي کردم در مقام يک فوتباليست به فعاليتم ادامه دهم چرا که در اين عرصه از توانايي و تبحر بيشتري برخوردار هستم .

پژمان جمشيدي از سریال پژمان می گوید

وي ادامه داد: من اگر عشق بازيگر شدن داشتم سال‌ها قبل وارد از طرق ديگر وارد اين عرصه مي‌شدم چرا که به واسطه ارتباطم با دوستان هنري اين امکان براي من وجود داشت اما من ترجيح مي‌دادم اين ريسک را نپذيرم و وارد اين فضا نشوم.

او اضافه کرد: سال‌ها بود که موضوع سرنوشت فوتباليست‌ها در دوران بازنشستگي‌شان براي من اهميت داشت و هميشه دوست داشتم با نگاه واقع بينانه و از منظري متفاوت به اين موضوع بپردازم تا اين‌که بالاخره دغدغه‌هاي ذهني‌ام را با پيمان قاسمخاني دوست چندين ساله‌ام در ميان گذاشتم او حسابي از اين موضوع استقبال کرد و گفت: اين سوژه را با مسئولين تلويزيون در ميان مي‌گذارم تا اين‌که بعد از چند وقت به من اطلاع داد که سوژه با اقبال مديران مواجه شده است.

پژمان جمشيدي از سریال پژمان می گوید

جمشيدي تصريح کرد:حسني که در اين اثر وجود داشت اين بود که نويسندگان اين کار خودشان حسابي فوتبالي بودند و نه تنها اطلاعات آن‌ها نسبت به فوتبال ايران از من کمتر نبود بلکه در بسياري از موارد هم سطح و گاه حتي بيشتر از من بود و همين موضوع هم در نهايت باعث شد که سوژه به آن ايده آلي که در ذهن من بود نزديک شود. من و عواملي که در اين اثر حضور داريم ارتباط بسيار خوبي با يکديگر داريم و تقريبا هفته‌اي يک‌بار دور هم جمع مي‌شويم و با هم فوتبال بازي مي‌کنيم.

اين بازيکن پيشکسوت فوتبال خاطر نشان کرد: در ابتدا قرار نبود که من در سريال «پژمان» بازي کنم اما اصرار پيمان قاسمخاني باعث شد که من به او اعتماد کنم و در اين اثر حضور پيدا کنم چرا که او معتقد بود بازي من در اين اثر باعث باور پذير شدن اين کار مي‌شود هر چند که در همين جا بايد بگويم که من اصلا خودم را بازيگر نمي‌دانم و به همين دليل ادعاي در اين زمينه ندارم. ما براي جذابيت بخشيدن به اين کار مقداري بار طنز را به آن اضافه کرديم .

پژمان جمشيدي از سریال پژمان می گوید

وي اضافه کرد: در بخشي از اين سريال از تجربيات شخصي‌ام در اين اثر هم بهره بردم به طور مثال در دوراني که فوتبال بازي مي‌کردم هيچ‌گاه در بانک کارت شناسايي ارائه نمي دادم چون اکثر کارمندهاي بانک من را مي شناسند اما الان معمولا از من کارت شناسايي مي خواهند که خب مواردي از اين دست براي من کم رخ نداده است که شايد براي مخاطبان جذاب باشد.

بازيگر سريال «پژمان» در مورد بازتاب‌هاي که از اين سريال دريافت کرده است اظهار داشت: خوشبختانه در همين مدت کوتاه برخلاف تصوري که داشتم بازتاب‌هاي بسياري خوبي را از جانب مخاطبان و فوتباليست‌ها دريافت کردم . من اين اثر را در واقع نوعي اداي دين به بازيکنان فوتبالي که همواره برايم الگو بودند و من به عشق آن‌ها فوتباليست شدم مي‌دانم؛ بازيکناني نظير فرشاد پيوس، شاهرخ بياني، صمد مرفاوي، مجتبي محرمي، مرتضي کرماني مقدم و .. .

او در پايان در مورد استفاده از نام او در اين سريال گفت: شايد خيلي‌ها نپذيرند که از اسم‌شان براي ابله‌ترين کاراکتر سريال استفاده شود اما من اين کار قبول کردم چون بر اين باوربودم بيش از هر چيزي نتيجه کار مهم است.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت