loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 63 1395/12/13 نظرات (0)

علایم فاسد شدگی لوازم آرایشی کدامند؟

لوازم آرایش فاسد,شناخت لوازم آرایش فاسد

نشانه های فاسد شدن لوازم آرایشی

لوازم آرایش مرغوب و باکیفیت اگر به درستی نگهداری شوند، کمترین آسیب را نسبت به لوازم آرایش بی‌کیفیت خواهند داشت. در نگهداری از آن‌ها باید توجه داشته باشید که، لایت مد - محل خشک و خنک که نور خورشید به طور مستقیم به آن نتابد بهترین جا برای آن‌هاست.

 

ریمل

اول از همه باید توجه داشته باشید که از ریمل مرغوب و استاندارد برای مژه‌هایتان استفاده کنید. ریمل با چشمان شما تماس دارد پس باید به خوبی مراقب سالم بودن آن باشید. وقتی ریمل می‌خرید بوی اولیه‌ی آن را به خاطر بسپارید و هر بار که از آن استفاده می‌کنید، آن را بو کنید هر گونه تغییر در بوی آن را جدی بگیرید و از استفاده‌ی آن بپرهیزید.همچنین ریمل نباید چسبناک و سفت باشد. از نگهداری ریمل به مدت طولانی خودداری کنید.


کرم پودر و پنکک

این لوازم آرایشی هم بسیار مهم هستند، زیرا با پوست صورت سر و کار دارند. از علایم فاسد شدگی این لوازم، تغییر در رنگ و بوی آن‌هاست. همچنین هنگام استفاده از آن‌ها توجه کنید که به خوبی روی پوست شما صاف شود، در صورت فیتیله شدن و خشک بودن آن‌ها، از مصرفشان صرف نظر کنید.

 لوازم آرایش فاسد,شناخت لوازم آرایش فاسد

رژ لب

رژ لب به ندرت پیش می‌آید که فاسد شود زیرا در تولید آن آب به کار نمی‌رود. نکته‌ی مهم این است که نباید رژ لبی را که در زمان تب‌خال و سرماخوردگی استفاده کرده‌اید، دوباره مصرف کنید.

لوازم آرایش فاسد,شناخت لوازم آرایش فاسد

سایه‌ی چشم

فاسد شدن سایه‌ی چشم به دلیل روغنی و چرب بودن به راحتی قابل تشخیص است، اگر سایه‌ی چشم شما دیگر مانند روز اول یکپارچه و روغنی نبود و سایه خشک شده بود(این با خرد شدن سایه فرق دارد) فاسد شده است.

لوازم آرایش فاسد,شناخت لوازم آرایش فاسد

براش‌های آرایشی

گاهی پیش می‌آید که استفاده از یک براش آلوده سبب انتقال میکروب‌ها به لوازم آرایش و فاسد شدن آن‌ها می‌شود. باید براش‌ها را هر هفته با ضدعفونی کننده تمیز کنید و بعد از استفاده، آن‌ها را کاملا خشک کنید.

 

نکات کلی درباره‌ی لوازم آرایشی

هر لوازم آرایشی که خریداری می‌کنید، دارای یک تاریخ انقضای مشخص می‌باشد. علاوه بر اینکه به این تاریخ توجه دارید باید بدانید که بعضی از این لوازم ممکن است زودتر از تاریخ مقررشان فاسد شوند. همچنین به شکل و ظاهر اولیه‌ی آن‌ها دقت کنید، اگر کرم پودر یا رژ لب مایع، بافتی جدا جدا از هم داشتند در واقع فاسد هستند یا اگر لوازم آرایشی بویی غیرطبیعی بدهند هم همین طور است.


منبع:زیبامون

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت