loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 155 1395/09/03 نظرات (0)

سیاهی دور چشم

۳ روش جالب برای از بین بردن سیاهی دور چشم

تعریق، اشک و چرب شدن پلک‌ها، سه دلیل سیاه شدن پلک چشم بعد از آرایش است. این لکه‌ها به علاوه تیرگی مزاحم زیر چشم، زیبایی‌های آرایش و صورت را از بین می‌برند و به اعتماد به نفس نیز لطمه وارد می‌کنند.


 نکته مهمی‌که نباید درباره این تیرگی‌ها فراموش کنید این است که دست کشیدن روی آن‌ها و بازی کردن زیاد با آن‌ها در صورتی که راه درستش را بلد نباشید، مشکل را بیش از پیش می‌کند. اما مبارزه با این مشکل، ساده‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید.

از کرم‌های دور چشم ملایم استفاده کنید
یک کرم دور چشم قوی می‌تواند سفیدی قابل توجهی روی پلک‌ها ایجاد کند ولی لایه ضخیمی‌که ایجاد می‌کند، باعث می‌شود لایه‌ای از چربی روی پوست باقی بگذارد که می‌تواند خط چشم، سایه و ریملی که استفاده کرده‌اید را پخش کند و زیر چشمان شما لک تیره ایجاد شود، به خصوص در زمان‌هایی که هوا شروع به گرم شدن می‌کند و گرمای محیط و عرق پوست باعث می‌شود مواد آرایشی چرب زودتر پخش شوند.

بهتر است کرم‌های لوکس و گران قیمت خود را برای شب هنگام استفاده کنید و در طول روز روی سرم پوست حساب کنید که باعث کشش پوست و در نتیجه از بین بردن چروک پوست شده و با ایجاد و حفظ رطوبت برای پوست، از درهم آمیخته شدن آرایش جلوگیری می‌کند.
سیاهی دور چشم

آرایش ضد آب
در هنگام انتخاب لوازم آرایشی به عناوین روی آن‌ها دقت کنید و با دیدن عبارات «waterproof»، «water-resistant» یا «24 hour» انتخاب خود را نهایی کنید. ساختار شیمیایی این محصولات به گونه‌ای است که برابر رطوبت مقاوم بوده و ثبات بیش‌تری دارند و برخلاف دیگر لوازم آرایشی، آرایش شما به هم نمی‌ریزد.

 از دیگر ویژگی این محصولات، خشک شدن سریع و یکدست شدن آسان آن‌ها است. اگر پلک‌های شما در حالت عادی چرب است، با استفاده از سایه چشم به یک زیرسازی ملایم پرداخته و بعد از آن، آرایش‌تان را انجام دهید و یا از کانسیلر استفاده کنید که مدت زمان ماندگاری آرایش را افزایش می‌دهد.

از پنکک کمک بگیرید
بعد از این‌که کانسیلر را به زیر چشم زدید، از پنکک استفاده کنید چرا که چربی‌ها را جذب خود کرده و سیاهی دور چشم را کاهش می‌دهد. بد نیست یک پد مرطوب در کیف خود یا در کشوی میز آرایش‌تان داشته باشید تا در مواقع اضطراری برای از بین بردن لکه‌های آرایشی از آن استفاده کنید.

 این پد‌های پاک‌کننده مرطوب، رسوبات و جرم‌های باقی‌مانده از لوازم آرایشی را در کسری از ثانیه از بین می‌برند، تمیز هستند و آرایش شما را بر صورت‌تان پخش نمی‌کنند و به خاطر رطوبت آن‌ها نیازی نیست تا پد را سفت و خشن به پوست خود بکشید، آرایش شما با فشاری ملایم پاک می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت