loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 317 1395/08/19 نظرات (0)

انتخاب رنگ رژلب مناسب,بهترین رنگ رژ لب

انتخاب رژلب مناسب با رنگ های شخصیت دهنده

بر پایه علم عقاید، رنگ رژلبی که انتخاب می‌کنید بیشتر از رنگ موردعلاقه‌تان ، شخصیت شما را آشکار می‌کند. اما قبل از این‌که راجع به این موضوع بیشتر صحبت کنیم، بگذارید سری به کتاب‌های روانشناسی بزنیم. بیشتر مردم یکرنگ موردعلاقه دارند. در این کتاب‌ها، به نظریه جاذبه بوم‌شناسی (EVT) برخوردیم. در این نظریه، توضیح داده می‌شود که چرا مردم بهرنگ‌های خاصی علاقه نشان می‌دهند.


انتخاب رنگ رژلب مناسب,بهترین رنگ رژ لب


این موضوع به تجارب احساسی شما از آن رنگ‌ها مربوط می‌شود. به‌طور مثال، اگر مادر شما همیشه لباس‌های بنفش رنگ بپوشد؛ به احتمال زیاد، شما نیز به این رنگ علاقه‌مند هستید. اگر لباس رسمی مدرسه شما به رنگ قرمز بوده؛ به‌طور حتم، علاقه‌مندی شما به این رنگ بسیار پایین است!
برویم سر اصل مطلب، به فرض شما رژلبی قرمز رنگ را انتخاب کردید. آیا می‌دانید که این انتخاب، از نظر روانشناسی می‌تواند نکاتی را درباره شخصیت شما آشکار کند؟ در ادامه، به چندرنگ پایه می‌پردازیم؛ و نکات پشت پرده این انتخاب‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

انتخاب رنگ رژلب مناسب,بهترین رنگ رژ لب

اگر طرفدار رنگ‌های قرمز و زرشکی تیره هستید
رنگ رژلب شما شخصیتتان رو لو می‌دهد!شما اعتمادبه‌نفسی بالا و شخصیت جذابی دارید، و به خود مطمئن هستید. البته کمی شیطنت و شور و نشاط هم در شما دیده می‌شود. همچنین از اینکه توجه دیگران را به خود جلب کنید، هیچ ترسی ندارید. از نظر سبک، شما پیرو سبک مد و دارای ظاهری منحصربه‌فرد هستید.

انتخاب رنگ رژلب مناسب,بهترین رنگ رژ لب

اگر به طیف رنگی نارنجی و مرجانی علاقه‌مندید
رنگ رژلب شما شخصیتتان رو لو می‌دهد!شما انسان خوش‌بینی هستید، و تمایل دارید تغییراتی ناگهانی در روند روزمره خود بدهید. اهل تجربه کردن چیزهای جدید هستید که گاهی در نظر دیگران، عدم تعهد و بی‌ثباتی نیز به نظر میرسد.

انتخاب رنگ رژلب مناسب,بهترین رنگ رژ لب

اگر به رنگ‌های صورتی و بنفش علاقه دارید
رنگ رژلب شما شخصیتتان رو لو می‌دهد!شما هم‌زمان دلسوز، همدل و جاه‌طلب هستید. و هنگام گرفتن تصمیمات بزرگ، میل به محافظه کاری و برگزیدن انتخابی بی‌خطر و مطمئن در شما دیده می‌شود.

انتخاب رنگ رژلب مناسب,بهترین رنگ رژ لب

اگر به طیف قهوه‌ای و رنگ قهوه‌ای مایل به خاکستری علاقه دارید
رنگ رژلب شما شخصیتتان رو لو می‌دهد!شما انسان وابسته‌ای هستید، و به گذشته خود کمی احساس وابستگی می‌کنید. همچنین دارای یک‌نیمه قوی درونی می‌باشید که در موقع لزوم، هیچ ترسی از استفاده از این وجه خود ندارید.

انتخاب رنگ رژلب مناسب,بهترین رنگ رژ لب

اگر به رژلب‌های بی‌رنگ یا همرنگ پوستتان علاقه‌مندید
رنگ رژلب شما شخصیتتان رو لو می‌دهد!برخی مردم ممکن است فکر کنند که شما خجالتی هستید اما آن‌ها شما را به خوبی نمی‌شناسند. در حقیقت شما بسیار مهربان و آرام بوده و نسبت به دیگران رفتاری صمیمانه و دوستانه دارید. اگر کسی نیاز به کمک و یا شنیدن توصیه‌ای داشته باشد، به سراغ شما خواهد آمد.

منبع: elle

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت