loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 249 1395/08/04 نظرات (0)

قدیمی ترین برندهای آرایشی دنیا که همیشه بهترینند

قدیمی ترین برندهای آرایشی دنیا که همیشه بهترینند

تقریبا تمام خانم ها به خاطر دارند که پشت میز لوازم آرایش مادرهایشان نشسته اند و ساعتها بین تعداد زیادی کرم مرطوب کننده و آرایشی و شیشه های زیبای عطر جستجو کرده اند.

 

آیا نام آنها را به خاطر دارید؟ آیا عطر همیشگی مادر بزرگ خود را می شناسید؟ بسیاری از این برندها در طول زمان نامهای خود را تغییر داده اند یا بسته بندی محصولات آنها عوض شده است اما هنوز با قدرت به کار خود ادامه می دهند. نامهای معرفی شده در ادامه مطلب از قدیمی ترین برندهای لوازم آرایشی هستند.

Yardley

این برند از سال 1770 مشغول به کار است و معمولا به استفاده از رایحه اسطخودوس انگلیسی در محصولات خود شناخته می شود. البته تاریخچه یاردلی و رایحه اسخودوس مورد استفاده آنها به چندین سال قبل از این تاریخ بازمی گردد. این برند به تولید صابونهایی با این عطر مشهور شده بود که در آتش سوزی بزرگ لندن در سال 1666 تمام انبار و اطلاعات این محصول از بین رفت. یاردلی لندن تا به امروز مشغول به کار است و به تولید محصولات بسیار با کیفیت آرایشی مشهور است.

Pond’s

مدتها قبل، کرم سرد پاند (Pond’s cold cream) بخشی از میز آرایشی هر خانمی بود.این کرم برای پاک کردن آرایش استفاده می شد. کمپانی پاند کار خود را با تولید کرمهایی برای درمان جای سوختگی یا بریدگی آغاز کرد و پس از آن تولیدات خود را با صابونهای آرایشی توسعه داد. پاند نام شخصی بود که برای اولین بار این کمپانی را از وجود خاصیت بهبود خراش و زخمهای سطحی در این کرم مطلع کرد.

قدیمی ترین برندهای آرایشی دنیا که همیشه بهترینند

Vaseline

برند وازلین که در حال حاضر متعلق به Unilever است، در بین موارد استفاده متعدد بیشتر به عنوان نرم کننده لب و پاک کننده آرایش مورد استفاده قرار گرفته و در سال 1872 به ثبت رسیده است. تولید کننده وازلین این ماده را از نوعی موم (rod wax) گرفته است که توسط کارگران نفتی مورد استفاده قرار می گرفته و خاصیت ترمیم کنندگی و التیام زخم های سطحی را دارا می باشد.

Elizabeth Arden

نام اصلی الیزابت آردن، فلورانس نایتینگل است و فعالیت خود را در زمینه زیبایی در سال 1910 با تاسیس یک مرکز اسپا (spa) آغاز کرد. سپس به پاریس سفر کرد تا اطلاعات جدید تر و دقیق تری از مواد آرایشی و محصولات زیبایی کسب کند و باعث شروع به کار این امپراطوری زیبایی شد. الیزابت آردن هنوز یکی از با کیفیت ترین و مشهور ترین برندهای زیبایی جهان است و کرم شب 8 ساعته آن توسط بسیاری از سلبریتیها مورد استفاده قرار می گیرد و از محبوب ترین کرمهای شب است.

قدیمی ترین برندهای آرایشی دنیا که همیشه بهترینند

Nivea

این کمپانی در سال 1882 تاسیس شد و اولین کرمی که بر اساس فرمول آب و روغن در کنار هم ساخته می شد را به بازار عرضه کرد و این کرم هنوز مورد استفاده افراد است.

قدیمی ترین برندهای آرایشی دنیا که همیشه بهترینند

Kiehl’s

این برند در سال 1851 در ساختمانی در شرق دهکده منهتن امریکا تاسیس شد و تا به امروز در همان ساختمان مشغول به کار است. اولین محصول این برند روغن اسانس مشک بود که حتی به عطر عشق نیز مشهور شد تا به امروز مورد استفاده است. این برند به کمکهای بشردوستانه، حمایت مادی از کودکان بی سرپرست و بیماران مبتلا به ایدز مشهور است.


مترجم:مریم آرامفر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت