loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 165 1395/07/11 نظرات (0)

شش وسیله ای که هم ارزان و هم اتاق خواب‌تان را مرفه می‌كند +تصاویر

شش وسیله ای که هم ارزان و هم اتاق خواب‌تان را مرفه می‌كند +تصاویر

فقط چند تا وسیله كوچك و جدید می‌تواند اتاق خواب شما را به جای دنج و دلنشینی كه همیشه می‌خواسته اید، ‌تبدیل كند. و حتی شاید باعث شود شب‌ها بهتر بخوابید.

روبالشی صد در صد اطلس

وقتی به خواب ناز رفته اید، این روبالشی‌های ابریشمین می‌توانند شما را خنك نگه دارند. بعضی از آن‌ها جیب‌های مخفی هم دارند كه می‌توانید یك كیسه اسطوخودوس یا گیاه خوشبو كننده یا حتی كش مو، توی آن بگذارید.

خوشبو كننده لوكس

یك كم از خوشبو كننده لوكس پارچه به ملافه های‌تان بزنید. این محصول از مواد طبیعی درست شده و هم به پاكیزگی و هم به خوشبویی ملافه‌ها كمك می‌كند.

لرزاننده هوشمند

این وسیله را زیر متكا بگذارید و ویبره آن را تنظیم كنید تا شما را به آرامی از خواب بیدار كند، بدون این كه همسرتان اذیت شود. اگر بدون سر و صدا از خواب بیدار نمی‌شوید،‌ برای ایجاد كمی صدا هم برنامه‌ریزی شده است.

شش وسیله ای که هم ارزان و هم اتاق خواب‌تان را مرفه می‌كند +تصاویر

پوست گوسفند

بیرون آمدن از تخت به اندازه كافی سخت هست. اگر اولین قدم‌تان را روی پوست گوسفند بگذارید و سرمای كف اتاق در بدن‌تان ندود، از یك لرزه ناخوشایند در امان می‌مانید.

سبد رخت‌های چرك

آن قدر جا دارد كه به اندازه یك هفته لباس‌های كثیف را تویش بریزید و اگر از این مدل بخرید كه بدنه برزنت و دسته‌های چوبی و چرم بادوام دارد، بردن لباس‌های چرك تا پای ماشین لباسشویی اصلا كاری نخواهد داشت. یك طرح زیبا بخرید تا اگر جلوی چشم بود، ایرادی نداشته باشد.

بالش خز

به خصوص اگر بالش جنس خز مغولی مارك «كلر» باشد كه بسیار نرم است و در 11 رنگ و 3 اندازه مختلف عرضه شده، به هر تختی، یك نمای زیبا خواهد بخشید.


#دیزاین #طراحی #اتاق-زیبا #زیبایی-سلیقه #خانه
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت