loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 107 1395/07/02 نظرات (0)

موهای خشک و شکننده: چگونه به موهایمان رسیدگی کنیم

موهای خشک و شکننده: چگونه به موهایمان رسیدگی کنیم

وقتی تارهای موی سرتان به میزان کافی چربی طبیعی بدن را نمی گیرند، ممکن است خشک و شکننده شوند و بیش تر در معرض دوشاخه شدن نوک مو قرار گیرند. اگر موی خشک برای تان مشکل ساز شده، در این صورت دستورهای فوق العاده ای که در ادامه می آید را بخوانید تا دریابید، چگونه می توان به موهای تان رسیدگی کنید:

حواس تان باشد از شامپوی مناسبی استفاده می کنید.

وقتی برای خرید شامپو می روید، حواس تان باشد چیزی را بخرید که ترکیب غنی داشته باشد و به ویژه، برای موهای خشک طراحی شده باشد. ممکن است کمی گران تر باشد اما وضعیت موهای خشک شما را بهتر می کند.

مایونز

یک راه ساده دیگر برای مراقبت از موهای خشک، استفاده از مایونز است. بله، درست خواندید، مایونز یک درمان خانگی فوق العاده و سرشار از پروتئین برای موهای خشک است. موها را با مقداری مایونز پرچربی ماساژ دهید و بگذارید نیم ساعت بماند. وقتی آن را شستید، موهای تان نرم، قوی، ابریشمین و درخشان می شود.

موهای خشک و شکننده: چگونه به موهایمان رسیدگی کنیم

از موهای تان محافظت کنید.

طبیعت هم می تواند موها را خشک کند، بنابراین در روزهای بادی یا آفتابی آن ها را بپوشانید. اگر برای شنا می روید، یادتان نرود که بعد از آن، موها را آب بکشید، چون کلر هم موها را خشک می کند و هم به آن آسیب می زند.

خوراکی های سرشار از امگا 3 بخورید.

می توانید موهای تان را از درون بدن نرم کنید، آن هم توسط چیزهایی که می خورید. غذای سالم و تازه بخورید و مصرف امگا 3 را با خوردن چیزهایی مثل ماهی های چرب یا مغز آجیل بالا ببرید.

آووکادو

آخرین ترفند برای مراقبت از موهای خشک، استفاده از ماسک های طبیعی و مغذی برای مو است که کمک می کنند درخشندگی به موهای خشک برگردد. آووکادو ماده ای عالی برای ساختن یکی از این ماسک ها است. یک آووکادوی رسیده را له کنید و با یک قاشق چایخوری روغن جوانه گندم ترکیب کنید. آن را نیم ساعت روی مو بگذارید. چربی ها و ویتامین های آووکادو، موی سرتان را نرم و قوی می کنند و باعث می شوند مثل ابریشم نرم شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت