loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 63 1395/07/02 نظرات (0)

10 راه موثر برای داشتن موی سالم/ مهم‌ترین عامل جذابیت

۱۰ راه موثر برای داشتن موی سالم/ مهم‌ترین عامل جذابیت

عاشق موهای‌تان هستید؟ موهای یك زن در كنار لبخندش، مهم‌ترین عامل جذابیت او است. می‌خواهید موهای‌تان سالم و شگفت‌انگیز باشد؟ خب، این جا چند ترفند هست كه كمك می‌كند به موهای ابریشمین زیبایی كه همیشه آرزویش را داشتید، برسید:

1. سعی كنید آن را رنگ نكنید.

رنگ كردن مو می‌تواند به آن آسیب بزند، به خصوص اگر آن را دکلره کنید. این کار می‌تواند باعث ریزش مو و دو شاخه شدن نوک آن شود. اگر حتما می‌خواهید مو را رنگ یا دکلره کنید، همیشه آن را نرم و مرطوب نگه دارید و ماسک مو بگذارید تا در شرایط مناسبی حفظ شود.

2. سعی کنید از محصولات گرمایشی استفاده نکنید، یا به ندرت استفاده کنید.

بله، این یکی سخت است. اما سشوار کشیدن یا گرما دادن به مو با هر وسیله دیگری، وضعیت آن را بدتر می‌کند و سرانجام باعث شکننده شدن و نابودی‌اش می‌شود. اگر حتما باید از این وسایل استفاده کنید، اسپری‌های محافظ برابر گرما بزنید و از این که هر روز به موی‌تان حرارت بدهید، اجتناب کنید.

 10 راه موثر برای داشتن موی سالم/ مهم‌ترین عامل جذابیت

3. همیشه آن را کوتاه کنید.

لازم نیست هر بار 5 سانتی متر از موی‌تان را بزنید، اما اگر به طور منظم موها را کوتاه کنید، نوک‌های دو شاخه شده حذف می‌شوند و می‌توانید موهای سالمی داشته باشید که بهترین ظاهر ممکن را به شما می‌دهند. سعی کنید هر 6 تا 8 هفته نوک موهای‌تان را کوتاه کنید.

4. رژیم غذایی خوب و متعادلی داشته باشید.

خوب غذا خوردن کمک می‌کند موهای‌تان سالم و قوی بماند. غذای سالم، ویتامین‌ها و مواد معدنی را که مو برای رشد و حفظ سلامتش نیاز دارد، فراهم می‌کند. مراقب باشید زیاد فست فود نخورید اگرنه، اثر آن در ماه‌های بعد معلوم می‌شود.

5. از نرم کننده عمیق مو استفاده کنید.

استفاده از نرم کننده عمیق مو واقعا می‌تواند موها را با طراوت، سالم و قوی نگه دارد. حتی استفاده از حالت دهنده‌های معمولی یا ماسک موی خریداری‌شده از بیرون می‌تواند به میزان چشمگیری کیفیت موی شما را در حالت عالی نگه دارد. استفاده از روغن داغ هم می‌تواند همین ویژگی را داشته باشد.

10 راه موثر برای داشتن موی سالم/ مهم‌ترین عامل جذابیت

عاشق موهای‌تان هستید؟ موهای یك زن در كنار لبخندش، مهم‌ترین عامل جذابیت او است. می‌خواهید موهای‌تان سالم و شگفت انگیز باشد؟ خب، این جا چند ترفند هست كه كمك می‌كند به موهای ابریشمین زیبایی كه همیشه آرزویش را داشتید، برسید. 

6. هر چند روز یک بار شامپو و حالت‌دهنده بزنید.

موی‌تان را هر روز نشویید. این کار فقط سبب می‌شود چربی‌های طبیعی که موها را درخشنده و براق نگه می‌دارند، از بین بروند. می‌توانید از «شامپو خشك» كه به آب نیاز ندارد، استفاده كنید تا موهای‌تان خوش استیل بماند و چند روز در میان حمام بروید.

7. زیاد از محصولات شیمیایی مربوط به مو استفاده نكنید.

استفاده از اسپری مو و دیگر محصولات، اگر هر چند وقت یك بار باشد ایرادی ندارد اما این‌ها می‌توانند به مو آسیب هم بزنند. وجود مواد شیمیایی و مصنوعی در این كالاها كه می‌تواند مدت زیادی روی مو بماند، قادر است به موهای‌تان آسیب بزند. فقط از محصولات مربوط به حالت دادن و خوش اسیل كردن مو،‌ آن هم به میزان كم و فقط وقتی واقعا لازم است، استفاده كنید.

8. مكمل بخورید.

خوردن مكمل كمك می‌كند تا موی‌تان سریع‌تر رشد كند و سلامتی اش حفظ شود. برای این كه مو مواد مغذی مورد نیازش را بگیرد و تارهای زیادی داشته باشد، اسید فولیك و «ویتامین بی» فوق‌العاده‌اند.

 10 راه موثر برای داشتن موی سالم/ مهم‌ترین عامل جذابیت

9. از روغن نارگیل برای تقویت و براق شدن موی‌تان استفاده كنید.

روغن نارگیل فواید زیادی دارد، از جمله سالم نگه داشتن مو. می‌توانید به روشی که روغن داغ را به مو می‌زنند، یا با درست كردن ماسك مو یا به عنوان حالت دهنده در حمام از آن استفاده كنید. هر جوری كه مصرفش كنید، كمك می‌كند تا مو قوی و درخشان به نظر برسد.

10. بگذارید پریشان باشد و باد بخورد.

پنجره را باز کنید و بگذارید مو باد بخورد تا در نهایت موی زیبا و سالمی داشته باشید. فقط بگذارید به حال خودش باشد تا دسته‌ای موی زیبا داشته باشید.

بنیتا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت