loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 301 1395/06/28 نظرات (0)

16 روش براي زيبا تر کردن چشم

برای داشتن چشم‌های شگفت انگیز این ۱۶ روش را انجام دهید +تصاویر

 این روش‌ها خیلی آسان هستند، می‌توانید آن‌ها را با ...خب، خودتان می‌فهمید. راه‌های مختلفی برای آرایش كردن چشم‌ها هست، ‌اما همه این ریمل زدن، خط چشم كشیدن و سایه زدن‌ها می‌تواند آدم را گیح كند. این چند ترفند است تا چشم تان درخشش بیش تری بیابد.

۱۶ روش براي زيباتر کردن چشم

1. دانستن این كه هر كدام از مواد آرایشی را كجا بزنیم.

استفاده درست و به جا از هر كدام از مواد آرایشی می‌تواند برای بعضی‌ها دشوار باشد اما این نمودار به درد بخور، ‌از اسرار سخت آن رمزگشایی می‌كند و می‌گوید هر كدام باید در كجا استفاده شود؛ از كنار چشم تا مجرای اشك. 

2. مژه‌های تان را فر كنید تا چشم‌ها بزرگ‌تر به نظر برسند.

ریمل زدن راه ساده‌ای برای جلوه كردن چشم‌ها است اما استفاده از فرمژه است كه واقعا چشم‌ها را نمایان می‌كند. فقط حواس‌تان باشد قبل از ریمل زدن از فرمژه استفاده كنید، ‌یا این كه ممكن است مژه‌هایتان آسیب ببیند.

3. برای داشتن مژه‌هایی زیباتر، به جای یك ریمل از دو تا استفاده كنید.

اگر واقعا می‌خواهید مژه‌هایتان زیبا شوند، از دو ریمل با جنس‌های مختلف استفاده كنید: یكی برای ضخیم كردن و یكی برای بلندتر نشان دادن. قلم ریمل ضخیم كننده را به آرامی در انتهای مژه‌ها بكشید تا كاملا ریشه آن را بپوشاند، بعد ریملی كه طول را بیش‌تر می‌كند را از وسط تا نوك مژه بزنید.

4. با وصل نكردن خط چشم بالا و پایینی، چشم‌های تان را درشت‌تر نشان دهید.

اگر می‌خواهید چشم‌های تان بیدارتر و بازتر به نظر برسد، خط چشم بالایی و پایینی را به هم وصل نكنید. وقتی بین آن‌ها فاصله بیندازید، این توهم ایجاد می‌شود كه چشم‌ها بزرگ‌تر هستند. ‌خط چشم رنگ پوست را با روشی كه در قدم پنج آمده، بزنید تا حداكثر تاثیر را داشته باشد.

 ۱۶ روش براي زيباتر کردن چشم

5. بهترین رنگ خط چشمی كه مناسب رنگ چشم تان باشد را پیدا كنید.

خط چشم سیاه كلاسیك است، اما اگر واقعا می‌خواهید چشم‌های تان بدرخشد، از رنگی استفاده كنید كه مكمل رنگ چشم‌هایتان باشد. می‌خواهید دست به ماجراجویی بیش تری بزنید؟ سراغ ریمل رنگی بروید.

6. با استفاده از خط چشم رنگ پوست به چشم‌های تان شادابی بیش تری ببخشید.

اگر شب تا دیر وقت بیدار بوده‌اید یا همین طوری می‌خواهید چشم‌هایتان بزرگ‌تر به نظر برستد، خط چشمی به رنگ پوست را به موازات خط پایینی چشم بکشید. 

7. ابروهایتان را مثل حرفه ای‌ها درست کنید.

پر کردن ابروها کار واقعا سخت و ظریفی است. برای راحت شدن کار، راهنمای ساده ما در این زمینه را دنبال کنید؛ این راهنما برای هر تازه کاری مناسب است و صاف از دهان یک متخصص حرفه‌ای درآمده است!

8. خط چشم‌های تان را با کانسیلر درست کنید.

اگر پلک‌های تان قرمز یا مویرگ دار است، کمی کانسیلر رویش بزنید تا آماده سایه زدن شود.

۱۶ روش براي زيباتر کردن چشم

خانم ها فکر می کنند آرایش چشم ها کار مشکلی است این در حالیست که روش‌های زیر این کار را خیلی آسان کرده اند و شما می‌توانید آن‌ها را به سادگی اجرا کنید. در بخش دوم این مقاله با ما و لایت مد همراه باشید.

9. با مداد خط چشم سفید، به ابروهای‌تان حالت دهید و آن‌ها را کمی بالاتر ببرید.

اگر می‌خواهید چشم‌های‌تان شاداب‌تر و ابروهای‌تان منظم‌تر به نظر برسد، با یک خط چشم سفید، درست زیر استخوان ابرو را بکشید و در انتهای ابرو به آن قوس دهید.

۱۶ روش براي زيباتر کردن چشم

10. بین دو بار ریمل کشیدن یک لایه پودر بزنید.

بعد از این که برای بار اول ریمل کشیدید، یک کم پودر نیمه شفاف- نیمه مات روی مژه بزنید و بعد برای بار دوم ریمل بکشید. پودر حجم و بلندی بیش تری به مژه‌های شما می‌دهد، بدون این که زیاده‌روی شود و مژه‌ها سنگین شوند.

11. از برچسب استفاده کنید تا سایه چشم نپاشد.

وقتی سایه می‌زنید، اغلب روی جاهایی غیر از پلک هم می‌ریزد و همین مساله می‌تواند زیر چشم‌تان را حسابی کثیف و ناجور کند. برای این که مانع از این اتفاق شوید، یک تکه کوچک چسب کاغذی زیر چشم‌تان بگذارید، کار که تمام شد آن را بکنید. 

12. با استفاده از برس خط چشم و محلول پاک کننده میسل‌دار، از شر لکه‌ها خلاص شوید.

برای همه مان پیش آمده. تازه آرایش چشمت را تمام کرده‌ای و به نظر بی عیب و نقص می‌رسد که بعد، وا می‌روی. یک لکه ترسناک وسط همه آرایش‌ها است. هیچکس دوست ندارد آرایشش را بشوید و همه کارها را از نو انجام دهد. خیلی ساده، یک برس کوچک خط چشم را در محلول پاک کننده میسل فرو ببرید و لکه را با احتیاط پاک کنید.

 ۱۶ روش براي زيباتر کردن چشم

13. نگاه گیرای مریلین مونرو را پیدا کنید.

به چشم‌های‌تان حالتی را بدهید که چشم‌های آن دختر فریبنده داشت. برای این کار، از این روش خیلی خیلی ساده استفاده کنید که همان تکنیکی را به کار می‌گیرد که آرایشگر مریلین مونرو روی او پیاده می‌کرد.

14. برس ریمل را عمودی نگه دارید تا طول بیش تری به مژه‌ها بدهید.

می خواهید چشم‌های‌تان واقعا جلوه داشته باشد؟ برس را عمودی نگه دارید تا به هر کدام از مژه‌های

کوچک و کوتاه پایین چشم ریمل بزنید، هم چنین به مژه‌های گوشه داخلی و بیرونی چشم هم ریمل برسد.

۱۶ روش براي زيباتر کردن چشم

15. از قاشق استفاده کنید تا ریمل به پلک‌تان نمالد.

اگر برای‌تان سخت است که ریمل را فقط به مژه‌ها بزنید، یک قاشق –که مثل سپر عمل می‌کند- را بالای چشم‌تان نگه دارید و ریمل بکشید. به همین آسانی!

16. با یک چشم برعکس آرایش‌شده دودی، همه چیز را عوض کنید.

آرایش دودی چشم همیشه یک گزینه خوب برای یک شب بیرون رفتن است ولی اگر می‌خواهید به آرایش‌تان هیجان بیش‌تری بدهید، از رنگ دودی برعکس استفاده کنید و به جای مژه‌های بالایی، پایین چشم بزنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت