loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 129 1395/05/24 نظرات (0)

راز جیب کوچک درون جیب بزرگ‌تر شلوار لی

راز جیب کوچک درون جیب بزرگ‌تر شلوار لی

گاهی اوقات در زندگی روزمره اتفاقاتی به‌صورت یکسر و رمز باقی می‌مانند؛ اما وقتی این اتفاق در سطح جهان باشد، همه دست‌به‌دست خواهیم داد تا دلیل این اتفاق هرچند ساده را بیابیم. در ادامه با ما و لایت مد همراه باشید.

ازجمله این مسئله‌ها می‌توان به یک سوراخ اضافی بر روی کفش ورزشی‌تان و یا یک جیب کوچک به‌دردنخور در شلوار جین اشاره کرد! امروز می‌خواهیم به یک‌تکه از لباس که نسل‌های کنونی را بسیار درگیر خودش کرده است بپردازیم. بله جیب کوچک جین.

راز جیب کوچک درون جیب بزرگ‌تر شلوار لی

تا حالا به این قسمت توجه کرده بودید؟ به نظر شما کار آرایی جیب به آن کوچکی برای چیست؟ جز این است که انگشت کوچک شما فقط توانایی جایگیری در آن رو دارد! مسلماً برای این منظور این جیب ساخته نشده است. می‌توانم به شما مژده بدهم که گروهی از مردم کنجکاو فقط انگشت تو سوراخ به این کوچکی نکردند و به دنبال دلیل آن گشتند:

جیب کوچک درون جیب بزرگ‌تر برای شلوارهای جین از قدیم برای قراردادان ساعت توسط کاو بوی‌ها و گاوچران‌ها در دهه هشتاد به وجود آمد. هرچند در سال ۲۰۱۶ آن‌چنان نیاز به گاوچرانی حس نمی‌شود، ولی این جیب‌ها تکرار می‌شوند. امروزه این جیب اسامی مختلفی علاوه بر نام اصلی خود که محافظ ساعت است به خود گرفته است ازجمله: محفظه پول، جیب بازی، جیب کاندم، جیب مسابقه.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت