loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 99 1395/05/20 نظرات (0)

توصیه‌های لباس پوشیدن برای آن‌که لاغرتر به نظر برسید


توصیه‌های لباس پوشیدن برای آن‌که لاغرتر به نظر برسید

این ایده خیلی هیجان انگیزی است که با بهره گیری از چند توصیه ساده بتوانید ظاهری لاغر از آنچه هست، داشته باشید. البته بدون هیچ تردیدی بهترین کار این است که به وزن و اندام مطلوب برسید ولی اگر هنوز با این شرایط ایده آل فاصله دارید، می‌توانید با بهره گیری از چند نکته ظریف، به مراتب لاغرتر از واقعیت به چشم بیائید.

از همین رو قبل ازا نتخاب لباس، باید بدانید که چه نکاتی می‌توانند به شما کمک کنند تا زیباتر،‌هارمونیک تر و لاغرتر باشید. توصیه‌های زیادی در این راستا مطرح می‌شوند و با عملی کردن این توصیه‌ها، خودتان هم احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. باید بدانید که اگر با پوشیدن لباسی، حس راحتی ندارید، نباید به سراغش بروید.

توصیه‌های لباس پوشیدن برای آن‌که لاغرتر به نظر برسید

چون مهم‌ترین نکته این است که شما راحت باشید و باید این نکته را با سلایق خودتان هماهنگ کنید. سراغ لباس‌های تنگ و چسبان نروید. لباس‌های خیلی گشاد هم نپوشید چرا که این لباس‌ها حتی شما را چاق تر هم نشان می‌دهند. این توصیه را فراموش نکنید: یک بلوز تنگ و چسبان بپوشید و البته همراه آن یک لباس معمولی هم به تن کنید. این سبکی است که باید به آن روی بیاورید.

اصلا به سراغ لباس‌های طرح‌دار نروید. سعی کنید لباس‌های‌تان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. به سراغ لباس‌هایی ساده و ظریف بروید و نه لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ. این‌گونه لاغرتر به نظرمی‌رسید.

توصیه‌های لباس پوشیدن برای آن‌که لاغرتر به نظر برسید

یک حقه دیگر استفاده از زیورآلات در پوشش‌های‌تان است. سعی کنید تا از وسایل و زیور آلات متعددی استفاده کنید تا ظاهرتان را زیباتر و جذاب تر کنید و در عین حال بیشتر توجه‌ها را بر روی چهره تان متمرکز کنید. بدین ترتیب افراد بیشتر به چهره شما نگاه می‌کنند و کمتر توجه‌شان به اندام شما جلب می‌شود.

وقتی می‌خواهید دامن یا پیراهن بپوشید، سعی کنید به سراغ دامن‌هایی بروید که تا روی زانو هستند. این‌گونه می‌توانید ظاهرتان را لاغرتر نشان دهید.

توصیه‌های لباس پوشیدن برای آن‌که لاغرتر به نظر برسید

در عین حال، نظرات و تجربیات خودتان هم مهم است. به شما توصیه می‌کنیم تا در وقت‌های آزادتان، ترکیب‌های مختلف لباس‌های‌تان را با هم امتحان کنید و ببینید که کدام بیشتر شما را لاغر نشان می‌دهد. انتخاب رنگ مناسب هم به شما کمک خواهد کرد. بهتر این است که به سراغ لباس‌هایی با رنگهای تیره بروید. ولی لازم نیست که همه لباس‌های‌تان کاملا تیره باشد و می‌توانید یک لباس رنگ روشن را هم در ترکیب کردن لباس‌های‌تان مورد استفاده قرار دهید.

به جوراب‌های‌تان هم توجه کنید. وقتی می‌خواهید پیراهن بپوشید، استفاده از جوراب، شما را لاغرتر نشان خواهد داد. این نکاتی هیجان انگیزهستند که می‌توانند به شما کمک زیادی کنند تا لاغرتر و خوش تیپ تر به نظر برسید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت