loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 177 1395/05/20 نظرات (0)

آموزش تصویری بافت موی دم ماهی برای مو ساده و شیک

آموزش تصویری بافت موی دم ماهی برای مو ساده و شیک

آیا به دنبال یک مدل موی ساده و زیبا هستید که با لباس راحت تابستانه شما هماهنگ باشد و به شما ظاهری مرتب و شیک بدهد؟ در این مقاله می‌خواهیم یک مدل مو معرفی کنیم که دقیقا مطابق خواست شما است. فقط کافی است در ادامه مقاله با لایت مد همراه باشید.

با این مدل بافت مو ، شما در گرمای تابستان احساس خنکی خواهید داشت. این مدل با یک شلوارک کوتاه و پیراهن نخی به شما ظاهری شیک می‌دهد که با هوای گرم تابستان بسیار متناسب است.

برای اینکه موهای خود را این مدلی ببافید همه موهای خود را به یک سمت بیاورید. بعد ان را کمی بپیچید تا از قرار گرفتن تارهای کوتاه‌تر مو در بافت مطمئن باشید. ایزابل گوییلن (Isabel Guillen) آرایشگر سالن جان برت (John Barrett) ما را راهنمایی می‌کند.

برای اینکه رشته موهای شما در پشت گردن محکم بسته شوند با چند موگیر، به صورت ضربدری موهای پشت گردن را محکم کنید. سپس موهای خود را به دو قسمت تقسیم کنید. از انگشتانتان برای جدا کردن قسمت کوچکی (کمتر از نیم اینچ) از قسمت بیرونی موهای خود استفاده کنید و از زیر بخشی از قسمت مخالف رد کنید.


آموزش تصویری بافت موی دم ماهی برای مو ساده و شیک

آموزش تصویری بافت موی دم ماهی برای مو

سعی کنید دو طرف موهای بافته شده تا پایین را محکم نگه دارید. بعد از بافتن موهایتان،  پایین رشته موی بافته شده را با یک کش مو محکم ببندید. در آخر برای اینکه موهای شما راحت تر باشند و ظاهر زیباتر و راحت‌تری داشته باشد با دستان خود از دو طرف موهای بافته شده را کمی به سمت بیرون بکشید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت