loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 105 1395/05/13 نظرات (0)

توصیه هایی برای استفاده بهتر از دامن‌های میدی

توصیه هایی برای استفاده بهتر از دامن‌های میدی

دامن‌های میدی بخشی فوق‌العاده برای کمد تابستانی هر خانمی هستند. ما صرفا به خاطر تناسب و زیبایی این دامن‌ها به سرعت جذب آن‌ها می‌شویم: شما می‌توانید پیرهن بلند خود را روی دامن تان بیندازید یا برای نشان دادن کمر پیراهن را داخل دامن گذاشته و روی آن کمر بندی ببندید. اما قبل از شرکت در مجالس زنانه با دامن میدی، بهتر است نکاتی را که در ادامه مطلب برایتان آماده کرده‌ایم را دنبال کنید.

در اینجا هشت توصیه کوچک ارائه می‌دهیم که برای انتخاب متناسب وسایل و اکسسوری‌ها و همچنین بهترین مدل متناسب با اندامتان به شما کمک می‌کند.

تعادل و تناسب را برقرار کنید

اگر یک دامن میدی طرح‌دار انتخاب می‌کنید، برای لباس‌های اصلی تان از رنگ‌های خنثی استفاده کنید و ست لباس خود را با اکسسوری‌ها، یا جفتی کفش با طیف رنگ مشابه زیبا‌تر کنید.

همواره مانند یک لیدی باشید

با اکسسوری هایی نظیر مروارید، سنگ یا جواهر ظاهرتان را بیارایید و با انتخاب یک دامن میدی زیبا همواره مانند خانمی جذاب به نظر برسید.

توصیه هایی برای استفاده بهتر از دامن‌های میدی

راه راه‌های عمودی انتخاب کنید

اگر شما دامن راه راه انتخاب کرده‌اید، بدانید راه‌های عمودی اندام شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند، خصوصا اگر خطوط آن بلند و باریک باشند.

همیشه به کفش‌های مچ دار جواب مثبت بدهید

مهم نیست چه دامنی پوشیده‌اید، کفش‌های پاشنه بلند مچ دار اندامتان را کشیده و زیبا جلوه می‌دهند. برای اینکه تناسب بیشتری به ظاهرتان بدهید یک جفت از این کفش‌ها با رنگی خنثی انتخاب کنید و بدانید که چیزی از جلوه دامن شما نمی‌کاهد.

با کمک رنگ‌ها جلوه کنید

بهترین راه برای بیشترین تأثیر گزاری یک دامن میدی انتخاب رنگی خاص برای آن است، تا انتخاب این رنگ همه چیز را تحت تأثیر قرار دهد.

با تقارن رنگ‌ها بازی کنید

اینکه قد دامن شما تا روی زانو باشد لزوماً به این معنی نیست که پای شما باید نمایان باشد. با این سایز دامن‌ها حتماً یک جفت بوت بلند با کمربندی برای جلوه دادن به دامن تان را امتحان کنید.

توصیه هایی برای استفاده بهتر از دامن‌های میدی

مدل مناسب را پیدا کنید

چه کسی گفته که دامن میدی شما باید پر چین باشد؟! اگر شما ریزنقش هستید، مدل‌های جذب‌تر می‌تواند برای شما مناسب‌تر به نظر برسند. دامنی سایه روشن و براق بیابید و با انتخاب درست پارچه هدف خود را کامل کنید.

از طرف دیگر، مدل دامن‌های گشاد و لَخت هم می‌توانند جذاب باشند. اگر به ظریف کاری‌های دیگری نیاز دارید، می‌توانید یک کت ساده و سبک با طرح مورد علاقه تان به همراه دامن بپوشید.

بگذارید جورابتان خودنمایی کند

در یک روز خنک، ممکن است نیاز باشد لباس‌های گرم تری بپوشید و هیچ چیزی مثل یک جفت جوراب زیبا در زیر دامن تان به ظاهر شما جلوه نمی‌بخشد. حتی اگر کمی از بالای بوت یا کفش (پاشنه بلند) شما معلوم باشد، این جزئیات نشان می‌دهند که شما در مورد جزئیات پوشاکتان فکر کرده‌اید.

توصیه هایی برای استفاده بهتر از دامن‌های میدی


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت