loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 93 1395/05/13 نظرات (0)

اطلاعاتی درباره برند H&M دومین شرکت بزرگ تولید کننده لباس

اطلاعاتی درباره برند H&M دومین شرکت بزرگ تولید کننده لباس

H&M به عنوان دومین شرکت بزرگ تولیدکننده لباس بعد از برند ZARA و بالاتر از برند GAP شناخته شده است. Hennes & Mauritz در طول دوران ۶۷ ساله کاری خودشان، توانسته‌اند اعتماد مشتریان خود را در سرتاسر جهان به خوبی به دست بیاورند.

  برند H&M نزديك به ٨٠٠ كارخانه توليد لباس و انبار در سراسر جهان دارد. اين كارخانه با كمك بيش از ١٠٠٠ كارگر و ۳۰۰۰ فروشگاه در آسيا، استراليا، اروپا و ايالات متحده آمريكا در ٦٠ كشور جهان، به توليد و فروش محصولاتش ميپردازد.

پس از اين‌كه طراحي محصول در دفتر مركزي آنها که در سوئد واقع شده است، تمام مي‌شود، نقشه محصولات كامل شده و پس از توليد به مراكز پخش منتقل مي‌شوند. پس از جنگ جهاني دوم، هنگامي كه Erling Persson براي سفر به آمريكا رفته بود، در آنجا تعداد زيادی فروشگاه لباس مشاهده كرد و احساس كرد كه كشورش نیز به طراحاني براي توليد لباس‌هاي زنانه نياز دارد.


اطلاعاتی درباره برند H&M دومین شرکت بزرگ تولید کننده لباس

درنتيجه، اين امر سبب شد كه اولين فروشگاهش را در سوئد افتتاح كند. اين كارخانه ابتدا با نام "Hennes" ( به زبان سوئدي 'Hers' ) در سال ١٩٤٦ با فروش پوشاك و زيورآلات گران قيمت و خاص زنانه شروع به كار كرد. ٢١ سال بعد، يعني در سال ١٩٦٨، Hennes با يكي ديگر از توليدكنندگان پوشاك به نام Mauritz Widforss همكاري خود را آغاز كرد و این شراکت سبب شد كه پوشاک مردانه را نيز به سبد محصولات خود اضافه كند و به بازار عرضه كند، البته بعد از شكل گيري اين همكاري، نام كارخانه به "Hennes & Mawritz " ( H&M ) تغيير يافت.

اين برند بطور مداوم طراحان جديد را استخدام مي‌كند و روز به روز در سرتاسر جهان در زمينه پوشاك، به شهرت بيشتري مي‌رسد. در واقع براي آنها ثابت شده است كه هرگز نبايد كاري كنند كه سبب كاهش ميزان فروش و اعتماد مردم نسبت به آنها شود.

اطلاعاتی درباره برند H&M دومین شرکت بزرگ تولید کننده لباس

در سال ٢٠١٠، آنها با سرمايه ای نزديك به ١٥ ميليارد دلار، در بين ٢١ برند معتبر جهان ( درميان تمام شركت هاي دنيا، نه تنها فقط توليد كنندگان پوشاك )، قرار گرفتند. اكنون مدير عامل شركت آنها، شخصي به نام Karl-Johan Persson است.

او فرزند بزرگ بنيانگذار H&M، يعني Erling Persson است. این شركت با اين شعار كه : "اطلاعات مشتريان همواره در حال افزايش است" فعاليتش را ادامه مي‌دهد. عواملي كه سبب شده اند تا اين شركت نسبت به رقباي خود موفق تر باشد، احساس مسئوليت آن‌ها در استفاده از منابع طبيعي، کاهش مصرف کننده های الکتریکی در مغازه‌های عرضه کننده محصولات آن‌ها، بازیافت پوشاک در سرتاسر جهان و ... است.

جلب رضایت مشتریان با ارائه محصولات باکیفیت درطول شش دهه کار ساده ای نیست، اما H&M توانسته است که علاوه بر این‌کار، تعداد فروشگاه‌های خود را نیز در سرتاسر جهان به سرعت افزایش دهد. میزان فروش در هر فروشگاه و همچنین تعداد کشورهای مشتاق در استفاده از محصولات H&M، رو به افزایش است.

یکی از دلایل توسعه و فراگیر شدن استفاده از محصولات H&M، طیف گسترده تنوع مدل‌ها وتولید زودتر پوشاک برای فصل‌های آتی بوده است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر استکهلم کشور سوئد است و اخیرا سه هزارمین فروشگاه آنها در چین افتتاح شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت