loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 107 1395/05/08 نظرات (0)

معرفی ۱۰ طراح داخلی برتر جهان

معرفی ۱۰ طراح داخلی برتر جهان

معماری و طراحی حرفه‌هایی ایستا و ثابت نیستند. سبک ها، تکنولوژی‌ها و چالش‌ها دائماً در حال پیشروی و به روز شدن هستند. طراحان مشهوری که در ادامه مطلب به آن‌ها می‌پردازیم، پیشوایان و صاحب سبک‌ هستند و کارهای آن‌ها هوشمندانه، تأثیر گذار و فکر شده است.

معرفی ۱۰ طراح داخلی برتر جهان

"کلی ورستلر"

نیویورک لقب "بانوی مشهور طراحی داخلی ساحل غربی آمریکا" را به او داده است؛ اما "کلی ورستلر" بیش‌تر از یک بانوی موقر شخصیتی پر جنب و جوش همچون یک ستاره راک دارد. نویسنده، وبلاگ نویس، بسیار خوش لباس و شیک پوش، هنرمند برندینگ (از طراحی ملحفه گرفته تا جواهرات)، طراح داخلی هتل‌های "ویسرای و تایدز"، همیشه ظاهری خوش‌پوش مانند مشتری‌هایش دارد، کسانی مانند "گوین استفانی" و "گیوین راسدل" و...

معرفی ۱۰ طراح داخلی برتر جهان

"جین لوئیس دنویت"

در لیست 100 طراح داخلی برتر جهان "ELLE" و "AD" "جین لوئیس دنویت" همواره جزو طراحان و خالقان فضا و جوّ محیط بوده است. طراحی‌های او به نوعی زمین بازی او محسوب می‌شوند، و جادویی و غیرمنتظره بودن از الزامات کار او است. دنیا او را به خاطر طراحی‌های برگزیده و رمز آلودش می‌شناسد. "جین لوئیس" در مجموعه‌های زیادی حضور داشته، و در هیچ یک از آن‌ها به داشتن سبکی خاص اصرار نورزیده است.

به جای آن با استفاده از تحصیلات آکادمیک و دانش خود آثاری شاخص و جسورانه ساخته است. او در کارهای معاصرش مقدار قابل توجهی از ارجاعات تاریخی را می‌گنجاند تا سناریویی فارغ از زمان و به جا بیافریند.

معرفی ۱۰ طراح داخلی برتر جهان

"پیتر مارینو"

"می خواهم شاهکاری از واقعیت و خیال خلق کنم." این‌ها صحبت "پیتر مارینو" نیست، بلکه این گفته‌ها متعلق به "رنزو مانگیاردینو" یکی از بزرگترین مشوقان "پیتر" است. اما کارهای "مارینو" این حرف او را مجسم می‌کنند. همچون ایتالیایی خیال پرداز، "پیتر" به یکپارچگی بی نقص در معماری و طراحی داخلی باور دارد و این چنین است که او را یک دانشمند زیبایی‌شناسی می‌دانند.

معرفی ۱۰ طراح داخلی برتر جهان

"استودیوی دیوید کولینز"

استدیوی دیوید کولینز برای توسعه بخشیدن به طراحی داخلی و معماری لوکس در پروژه‌های جهانی، تصویرسازی و خلاقیت را در هم می‌آمیزد. استدیوی "کالینز" که در سال 1985 توسط "دیوید کالینز" فقید تأسیس شد و امسال سی‌امین سالگردش را جشن گرفت، تعریف جدیدی از این ارائه داد که چطور مردم باید با کارهای سفارشی و ابتکاری زندگی کنند و محصولاتی مناسب فضای خود انتخاب کنند.

معرفی ۱۰ طراح داخلی برتر جهان

"مارسل واندرز"

او یکی از طراحان هلندی است و در سال 1996 با طراحی صندلی "knotted" خود که بافت خاصی پوشیده گره داشت، تمامی توجه‌ها را از آن خود کرد. "مارسل" مأموریت خود را برای "خلق فضایی از عشق و زندگی همراه با تعصب، که باعث شد تا هیجان‌انگیزترین رویاهای ما بتوانند از طریق آن به حقیقت بپیوندند" به انجام رساند و این کار از طرف بسیاری از طرفداران طراحی‌های مدرن و نامتعارف تحسین شد.

کارهای او هیجان انگیز و تحریک آمیزند و تضاد در آن‌ها دیده می‌شود، اما طراحی‌های او با وجود ویژگی‌های خاصی که دارند، جسورانه و مبتکرانه هستند و هرگز در شگفت زده و سرگرم کردن و بالا بردن روحیه بینندگان یا استفاده کنندگان آن‌ها شکست نمی‌خورند.

معرفی ۱۰ طراح داخلی برتر جهان

"کلی هاپن"

یک طراح داخلی، نویسنده و مالک وبسایتی به نام خودش است. "کلی" حرفه  و تخصصی دوست داشتنی دارد و یکی از نام دار‌ترین طراحان دنیای طراحی داخلی است. کار‌های این طراح ایرلندی نه تنها کاملاً برای میهمانی‌ها و زندگی مناسب هستند، بلکه او طراحی‌های بی نظیری برای مشتریان خصوصی خود در مکان‌هایی مانند رستوران‌ها، هواپیماهای شخصی، شرکت‌ها، و کشتی‌ها و پروژه‌هایی تجاری نیز دارد.

معرفی ۱۰ طراح داخلی برتر جهان

"فلیپ استارک"

"فليپ استارک"طراح و معمار خلاق فرانسوي است كه تمام دنيا او را به عنوان شهروندي خستگي ناپذير و جسور می‌شناسد، كسي كه مأموريت خود را داشتن سياره اي عادل‌تر و اخلاقي‌تر معرفي كرد، و او کارهايي خلاف آداب و سنت‌ها خلق كرد و هدفش اين بود كه خوب بودن در طراحي هاي او در اولويت نسبت به زيبايي قرار بگيرند.

اكثر طراحي هاي او به حالات روحاني نزديك هستند و هتل هاي او شمايلي بي‌انتها دارند، كه به مناظر شهري بعد و اهميت ويژه اي بخشيده‌اند. طرفداري مشتاقانه براي ادامه دادن کارهایش و هدف رويا گونه اخير او سبب توسعه انقلاب گونه طرح "محيط زيست دموكراتيك" با طراحي و توليد توربين هاي انژي پاك مانند توربين هاي بادي براي خانه‌ها شد، كه اين طرح به زودي با ساخت خانه هاي بازسازي شده چوبي دوستدار محيط زيست و كشتي هاي خورشيدي دنبال مي شود. او و همسرش "جاسمين" تقريباً تمام زندگي خود را در هواپيما، پاريس، يا مزرعه پرورش صدف شان در شمال فرانسه مي گذرانند.

معرفی ۱۰ طراح داخلی برتر جهان

گروه "راك ول"

دفتر اصلي اين شركت در نيويورك به همراه دو دفتر ديگر ماهواره اي در شانگهاي و مادريد، برنده ٢٥٠ عنوان جايزه براي انضباط و ارائه كارهايي فوق العاده در معماري و طراحي شده است. "راك ول" پروژه‌ها و همكاري هاي فوق العاده اي داشته است كه مي توانند به آن‌ها افتخار کنند.

با داشتن دفتر هايي در جاي جاي مختلف كره زمين براي حمايت كردن از پروژه هايي دور از دسترس، اين يك شركت چند رشته اي با چند حرفه متفاوت است كه در هر پروژه اي به خلاقيت، نو آوري و رهبري و مديريت فكر شده تأكيد ميكند. آنها تجربه‌ها و فضاهايي خارق العاده در سراسر دنيا مي آفرينند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت