loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 67 1395/05/04 نظرات (0)

چگونه در تابستان خنک شویم ,روش‌های دیگری برای خنک شدن

چگونه در تابستان خنک شویم؟ و روش‌های دیگری برای خنک شدن

تابستان از راه رسید و هوا گرم می‌شود. گاهی کولر جوابگوی گرما نیست و گاهی هم ترجیح می‌دهید کولر را خاموش کنید و از روش‌های دیگری برای خنک شدن استفاده کنید. در این مقاله چند روش برای این کار را به شما معرفی می‌کنیم.

چگونه در تابستان خنک شویم ,روش‌های دیگری برای خنک شدن

جوشانده نعناع

جوشانده نعناع دم کنید و آن را در یخچال بگذارید. زمانی که سرد شد، آن را در بطری اسپری بریزید و خود را با آن اسپری کنید. نعناع داخل چای به پوست شما حس خنکی می‌دهد.

جوشانده گل داودی

جوشانده گل داودی برای کاهش دمای بدن استفاده می‌شود و البته جوش‌هایی که دلیلشان گرمازدگی است را هم برطرف می‌کند.

نفس کشیدن مانند یوگی‌ها

مانند یوگی‌های هندی نفس بکشید. برای این کار زبانتان را لوله کنید و از طریق دهانتان نفس بکشید، و باز دم خود را از بینی بیرون بدهید. این کار را پنج تا ده بار انجام دهید.

تشک خود را خنک کنید

بسته‌های یخ با ژل نرم را روی تشک و زیر ملحفه‌ها قرار دهید. آنها را می‌توانید زیر پاها، گردن و کمر خود هم بگذارید. همچنین می‌توانید در یک جوراب برنج بریزید، آن را در فریزر بگذارید و سپس آن را بین ملحفه‌ها بگذارید. برنج دمای پایین را خوب نگه می‌دارد.

تهویه هوای دست‌ساز

چند بطری آب را در فریزر بگذارید تا یخ بزنند و آنها را مقابل پنکه قرار دهید. در این حالت هوای بسیار خنک‌تری در خانه جریان پیدا خواهد کرد.

چگونه در تابستان خنک شویم ,روش‌های دیگری برای خنک شدن

آلوئه‌ورا

احتمالا می‌دانید که آلوئه‌ورا آفتاب‌سوختگی را برطرف می‌کند. پس از خاصیت خنک‌کنندگی آن استفاده کنید. برای مثال می‌توانید آن را با فندق و روغن نعناع مخلوط کنید.

غذاهای تند

خوردن غذاهای تند باعث می‌شود فشار خون افزایش پیدا کند و بیشتر عرق کنید و به این ترتیب خنک‌تر شوید. فلفل‌های تند موادی دارند که باعث می‌شوند بدون آن که بدنتان گرم‌تر شود بیشتر عرق کنید.

بطری‌های یخ

بطری‌های یخ را در نقاطی مانند مچ پا، مچ دست یا پشت زانو قرار دهید تا خنک شوید.

ملحفه‌ها را فریز کنید

ملحفه‌ها و روبالشی‌ها را جمع کنید، آنها را در کیسه‌های نایلونی بگذارید و چند ساعت در فریزر قرار دهید. سپس آنها را پیش از خواب بیرون بیاورید و در جایشان قرار دهید و خواب راحتی داشته باشید.

چگونه در تابستان خنک شویم ,روش‌های دیگری برای خنک شدن

دوش آب سرد

هرگاه این روش‌ها جواب نداد، دوش آب سرد بگیرید. این کار باعث می‌شود دمای حرارتتان پایین بیاید و البته رد عرق از بدنتان پاک شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت