loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 81 1395/05/04 نظرات (0)

برنامه ریزی برای مراسم عروسی کم‌هزینه و کم خرج

برنامه ریزی برای مراسم عروسی کم‌هزینه و کم خرج

چگونه برای یک عروسی کم‌هزینه برنامه‌ریزی کنیم

مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام ازدواج باید به خاطر داشته باشید این است که شما می‌خواهید با فردی ازدواج کنید که او را از هر چیز دیگری در دنیا بیشتر دوست دارید. مراسم عروسی فوق‌العاده‌ترین اتفاق زندگی است و دوست دارید دوستان و اقوام خود را در آن شرکت دهید و سهیم کنید؛ اما همیشه باید به این مساله فکر کنید که مراسم عروسی در اصل تنها ثبت ازدواج بین دو فرد است، نه داشتن مراسمی پرزرق و برق.

1- با یکدیگر درمورد مهم‌ترین انتظاری که از مراسم عروسی خود دارید، گفتگو کنید: ممکن است که اولویت شما این باشد که تمام اقوام و دوستانتان در کنارتان باشند و یا می‌خواهید مراسمی ساده و کوچک داشته باشید و لباس عروسی فوق‌العاده زیبا و چشمگیر به تن کنید.

برنامه ریزی برای مراسم عروسی کم‌هزینه و کم خرج

2- به طور واقع بینانه، بودجه مالی خود را درنظر بگیرید و سپس هزینه مراسم ازدواج خود را حساب کنید و ببینید که چقدر با بودجه مالی شما مطابقت دارد: ابتدا، برای انجام کارهای ضروری مراسم عروسی خود، برنامه‌ریزی کنید و ببینید که چه مقدار از بودجه مالی شما باقی خواهد ماند و بر اساس آن کارهای باقی‌مانده را اولویت‌بندی کنید و هر مقدار که ممکن بود، آن‌ها را انجام دهید.

3- از دوستان و اقوام خود کمک بخواهید؛ شاید آن‌ها بتوانند در برنامه‌ریزی و یا انجام برخی از کارها به شما کمک کنند.

برنامه ریزی برای مراسم عروسی کم‌هزینه و کم خرج

4- هزینه کارهایی را که انجام داده اید، به خاطر داشته باشید تا بتوانید بودجه مالی خود را تحت کنترل داشته باشید. 

حتما به این نکات توجه داشته باشید و همیشه و در همه مواقع، در مورد انجام همه کارها با یکدیگر مشورت کنید تا کارها را با همفکری یکدیگر انجام دهید. مهم نیست که بودجه مالی شما چه مقدار است؛ همیشه برنامه‌ریزی برای مراسم عروسی پراسترس است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت