loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 195 1395/05/03 نظرات (1)

مدل لباس کیت میدلتون,اماندا بل

دختری که برای لباس‌های شبیه به کیت میدلتون 3000 دلار خرج کرد

با وجود این که منتقدین استایل کیت میدلتون را به عنوان کسل کننده‌ترین استایل می‌شناسند، دوشس کمبریج هنوز طرفداران بسیاری دارد که نحوه لباس پوشیدن او را دنبال کرده و هر طوری شده لباس‌هایی شبیه لباس‌های او تهیه می‌کنند.

اماندا بل 21 ساله نیز از همین طرفداران است.او ساکن لس آنجلس بوده و در بخش خدمات مشتریان مشغول به کار است.او به مدت چهار سال لباس هایی مشابه لباس‌های کیت میدلتون پوشید و تا کنون بیش از 3000 دلار برای شبیه شدن به کیت هزینه کرده است.

بل در این باره می‌گوید : "من دوست دارم شبیه کیت لباس بپوشم .استایل من همیشه خیلی به او شبیه بوده و این امر برای من کاملا طبیعی به نظر می‌رسد." شباهت ظاهری این دو نیز به بل کمک زیادی کرده است .او هم مانند کیت دارای موهای بلند و قهوه‌ای است.

بل همیشه آماده ی خرید آیتم‌های معروفی است که به سرعت به فروش می‌رسند ( اگرچه همیشه موفق نمی‌شود )، یا لباس‌هایی مشابه لباس‌های کیت با قیمتی ارزانتر تهیه می‌کند. در ادامه برخی از لباس هایی که بل پوشیده است را خواهید دید.

مدل لباس کیت میدلتون,اماندا بل

پیراهن آبی درباری ISSA PHYLIS

همه چیز از این لباس شروع شد .کیت پیراهن آبی رنگ   ISSA London  ( که اکنون با قیمت 818 دلار موجود است ) را در 16 نوامبر 2010، هنگامی که نامزدی رسمی خود را با پرنس ویلیام اعلام کرد به تن داشت. در اینجا کیت برای اولین بار از انگشتر یاقوت کبود خود که زمانی متعلق به پرنسس دیانا بود رونمایی کرد.

مدل لباس کیت میدلتون,اماندا بل

پیراهن آبی رنگ پلیسه ی زارا 

 در 1 می‌2011، روز پس از عروسی، کیت کاخ باکینگهام را در حالیکه پیراهنی از جنس پلی استر از برند زارا به ارزش 90 دلار به تن داشت ترک کرد.او این پیراهن را به همراه کفش هایی مشکی از برند L.K. Bennett و کتی مشکی رنگ پوشیده بود.

مدل لباس کیت میدلتون,اماندا بل

پیراهن پلیسه ی ORLA KIELY به رنگ خاکستری 

لباسی که بل در این جا به تن کرده، پیراهنی پلیسه به رنگ خاکستری از کالکشن 2011 پاییز و زمستان ORLA KEILY است. اولین باری که کیت با این لباس، که دارای اپلیکه‌های مشکی در دور گردن است  دیده شد در 15 مارس 2012 بود او این لباس را بار دیگر در اکتبر 2015 پوشید.

مدل لباس کیت میدلتون,اماندا بل

پیراهن خاکستری و سفید HOBBS WESSEX

کیت این لباس چهارخانه از برندHOBBS  را برای اولین بار در 26 جولای 2012 به تن کرد و بار دیگر در سفری که با ویل در سال 2014 به استرالیا داشت نیز این لباس را پوشید.این برند، این طرح را با رنگ‌های مختلف عرضه می‌کند اما گویا بل توانسته رنگ اصلی آن را بدست بیاورد.

مدل لباس کیت میدلتون,اماندا بل

پیراهن زرد گلدار JENNY PACKHAM

کیت این لباس از برند JENNY PACKHAM را بعد از ترک بیمارستانی که پرنسس شارلوت را در آن به دنیا آورد به تن داشت و به نظر می‌رسد بل  لباسی کاملا مشابه این پیراهن گلدار پیدا کرده است.

مدل لباس کیت میدلتون,اماندا بل

پیراهن طرح دار ANITA DONGRE 

این پیراهن هنگام نمایش در RUNWAY بلند‌تر بود اما استایلیست کیت آن را کوتاهتر کرده و کمربندی برای آن قرار داد که اکنون نیز به همین شکل با قیمت 236 دلار به فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهرناز در تاریخ 1395/05/03 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

مدل های لباس کیت میدلتون خیلی خوشگل کلا خوشپوش،مخصوصا حجابش به عنوان یک خارجی عالیه
پاسخ : سلام مهرناز عزیز ، مرسی از اینکه وقت گذاشتی نظرت رو ثبت کردی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت