loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 37 1395/05/03 نظرات (0)
فواید و کاربردهای طلا در زیبایی و آرایش

فواید و کاربردهای طلا در زیبایی و آرایش

چندین قرن است که فواید و کاربردهای طلا در زیبایی و آرایش مورد تمجید و ستایش قرار گرفته: در زمان‌های قدیم، کلئوپاترا –فرعون مصر – صورت خود را با طلا آرایش می‌کرد که البته این، یکی از آداب و رسوم مذهبی آن زمان مصری‌ها بود، و امروزه هم به گوش رسیده است که هنرمندانی همچون جنیفر لوپز (خواننده لاتین) و ویکتوریا بکهام (همسر دیوید بکهام و خواننده بریتانیایی) از این روش استفاده می‌کنند.

فواید و کاربردهای طلا در زیبایی و آرایش

تمام این درخشش‌ها از طلاست

طلا سرشار از آنتی اکسیدان است که به پوست انرژی بخشیده و آن را مرطوب، درخشنده و نرم نگه می‌دارد.حتی هنرمندان و ستارگان جوان نیز از طلا برای آرایش صورت خود استفاده می‌کنند تا جوان بمانند: دمی لوواتو، هنرپیشه و خواننده 23 ساله آمریکایی از جمله این هنرمندان جوان است. او از تقویت کننده پوست Orogold که غنی شده با طلاست استفاده می‌کند.

فواید و کاربردهای طلا در زیبایی و آرایش

همه محصولات Orogold حاوی مقداری طلای 24 عیار می‌باشند که همین مورد نشان دهنده قیمت بسیار بالای این محصولات از 58 دلار تا قیمت نجومی 8000 دلار است. اما برای استفاده از محصولات Orogold نیازی نیست حتما جزو آدم‌های معروف باشید. شرکت Orogold به خوانندگان مجله OK! در اولین خرید اینترنتی که از طریق وب سایت این شرکت به نشانی www.orogoldcosmetics.com انجام می‌دهند، 25 درصد تخفیف می‌دهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت