loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 83 1395/05/03 نظرات (0)

چطور لوازم و تزئینات مو برای عروسی‌تان انتخاب کنید

چطور لوازم و تزئینات مو برای عروسی‌تان انتخاب کنید

تزئینات مو به خودی خود زیبا هستند، اما تزئینات سر عروس قابلیت و قدرت این را دارند که وضعیت ظاهری و کلی شما را هماهنگ جلوه دهند.

قبل از انتخاب تزئینات سر خود مدل موی شب عروسی‌تان را مشخص کنید. باید بدانید که می‌خواهید موی خود را بالا یا پایین سر ببندید؟ به طور مثال قرار است موهای خود را مثل یک بالرین بالای سر خود جمع می‌کنید یا پایین سر یا شاید قرار باشد آن را کنار سرتان ببندید؟ اگر موهای ضخیم و بلند دارید، تزئینات سر و مو بزرگ نسبت به آنهایی که ظریف‌تر هستند و کمتر دیده می‌شوند، می‌توانند جلوه مناسب‌تری روی سر داشته باشند.

چطور لوازم و تزئینات مو برای عروسی‌تان انتخاب کنید

هر اکسسوری مویی که انتخاب می‌کنید را از تمام زوایا ببینید

وقتی که برای خرید لباس عروسی می‌روید، هر لباسی که بر تن می‌کنید را با دقت از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهید، این قانون برای اکسسوری موی شما هم صادق است: از هر اکسسوری که امتحان می‌کنید یک دید 360 درجه به دست بیاورید؛ می‌توانید از فروشنده درخواست کنید که با تلفن همراهتان از زوایای پنهان اکسسوری نسبت به دید شما عکس بگیرند.

(ممکن است در ابتدای کار شما هم همچون من احساس کنید که کار احمقانه‌ای انجام می‌دهید، اما من فهمیدم که اکسسوری‌های مو با توجه به زاویه نگاه ما کاملاً متفاوت به نظر می‌رسند.) دقت کنید که فرم کلی اکسسوری موی شما از دور چطور به نظر می‌رسد؛ لبه‌های کنگره دار، اشکال دایره‌ای و منحنی شکل، و یا یک اکسسوری نامتقارن(که اخیراً محبوب‌تر شده اند). هر کدام از این مدل‌ها روی سر و موهای شما می‌توانند کاملاً متمایز از چیزی که در ویترین می‌بینید باشند.

چطور لوازم و تزئینات مو برای عروسی‌تان انتخاب کنید

رنگ اکسسوری موی خود را با دقت انتخاب کنید

رنگ تزئینات موی شما باید کامل‌کننده ترکیب لباس عروس شما باشد. مثلاً اگر کار شدگی‌های لباس عروسی شما نقره‌ای هستند یا زمینه طوسی و خاکستری دارند، یک هدبند تمام سفید می‌تواند جلوه خوبی به شما و لباستان ببخشد.

اگر لباس شما مدل کلاسیک، رسمی و قدیمی تری دارد بهتر است به جای اکسسوری‌های کریستالی و فلز‌های کاملاً براق از فلز‌های مات که قدیمی به نظر می‌رسند استفاده کنید.

مطابقت همیشه حرف اول را می‌زند

جای قرار گرفتن هدبند شما روی موهایتان می‌تواند فرم همه چیز را تحت‌الشعاع قرار دهد، مثلاً آیا هدبند را جلوی سرتان می‌گذارید؟ یا آن را تا فرق سر عقب میبرید؟ به عنوان یک قانون کلی بپذیرید که هر چه آن را بالاتر ببرید، حالت نمایشی بیش تری خواهد داشت، در ضمن این قانون برای گیره و کلیپس مو هم صادق است.

همه اکسسوری‌های شما باید در یک هارمونی باشند.

جواهرات، تزئینات مو، تور عروس و به طور کلی تمام اکسسوری‌های شما باید به نحوی باشند که به شما جلوه ببخشند، نه این که توجه‌ها را از شما برداشته و به سوی خودشان بکشند. تغییر، تغییر و تغییر—من انتخاب تور عروسی خود را نسبت به آن چه که در رویاهایم متصور می‌شدم تغییر دادم و به سراغ انتخاب ساده تری رفتم، برای اینکه می‌خواستم جواهراتم بیش‌تر از تور عروسی ام جلوه کنند.

منبع و نوشته شده توسط لایت مد و بنیتا
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت