loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 65 1395/04/28 نظرات (0)

۴ قانون برای پرهیز از ولخرجی در انتخاب جواهرات عروسی تان

۴ قانون برای پرهیز از ولخرجی در انتخاب جواهرات عروسی تان

همه چیزهایی که باید برای بهترین انتخاب جواهرات عروسی‌تان بدانید؛ اگر فکر می‌کنید پیدا کردن لباس عروسی‌تان لذت‌بخش است، حالا نوبت رفتار صحیح شما برای انتخاب لوازم جانبی مثل جواهرات است. فقط به یاد داشته باشید که اولین مرحله این انتخاب این است که در آن زیاده‌روی نکنید، هرچند که انتخاب جواهراتی پر زرق و برق می‌تواند بسیار وسوسه برانگیز باشد، اما قطعاً نمی‌خواهید درخشش آن جواهرات گران‌قیمت از درخشیدن شما در آن شب مهم بکاهد. چهار قانون زیر را دنبال کنید تا عروسی جذابی داشته باشید:

۴ قانون برای پرهیز از ولخرجی در انتخاب جواهرات عروسی تان

جواهراتتان را با لباستان هماهنگ کنید

دانستن اینکه با رنگ لباس عروسی شما چه رنگ جواهری بهتر به نظر می‌رسد و هماهنگ می‌شود راه خوبی برای شروع انتخاب کردن آن است.

پیراهن سفید: تزئینات و جواهرات طلایی می‌توانند با لباس سفید شما تضاد ایجاد کند. ما پیشنهاد می‌کنیم که دنبال مروارید یا طلای سفید باشید.پیراهن سفید متمایل به خاکستری یا زرد: این رنگ خاص از سفید را با همه چیز می‌توانید هماهنگ کنید، مروارید، طلای زرد یا سفید، سرخ‌فام یا طلایی‌های متمایل به صورتی مثل برنز، پس با خیال راحت با سلیقه خودتان تصمیم بگیرید.

پیراهن عاجی یا شیری‌رنگ: این طیف از رنگ سفید می‌تواند بسیار ملایم باشد، یا خیلی کم و متمایل به سفید باشد یا حتی در بعضی‌ها توناژ پنهان و زیرین زرد داشته باشد. با این لباس خودتان را با جواهرات طلایی بیارایید تا یک هارمونی خوب با سایه کرم لباستان داشته باشید.

۴ قانون برای پرهیز از ولخرجی در انتخاب جواهرات عروسی تان

دکلته لباستان را فراموش نکنید

 هماهنگ کردن مدل یقه لباستان با جواهراتتان می‌تواند به لباس عروسی شما شخصیت ببخشد، یا حتی زیبایی صورت شما را نمایان‌تر کند.

یقه دکلته قلبی شکل یا دکلته صاف: برای انجام دادن کاری متفاوت گردنبند را فراموش کنید، و گوشواره‌هایی درشت و سنگین استفاده کنید. برای جلوه بیشتر گوشواره تمام کریستال استفاده کنید یا یک رنگ هم به آن اضافه کنید.

سعی کنید یک سنگ با معنی استفاده کنید، مثلاً سنگ ماه تولدتان یا یک سنگ که رنگی از دسته گل عروسی‌تان را داشته باشد (اما نه رنگی از تزئینات لباستان، قرار نیست که همه چیز را همرنگ کنید). اگر می‌خواهید جذاب‌تر و با طراوت بیشتر به نظر برسید می‌توانید چند گل طبیعی یا پارچه‌ای در موهایتان اضافه کنید. یا می‌خواهید رسمی‌تر و جدی‌تر به نظر برسید؟ دستبندی کلاسیک و با طراحی هنرمندانه قدیمی استفاده کنید یا گل سر یا گیره‌های سر با طرح کلاسیک انتخاب کنید.

جواهرات منحنی شکل:

اگر لباستان استایل قدیمی و کلاسیک است می‌توانید با انتخاب زیورآلات مدرن یک تضاد زیبا بیآفرینید.

گردنبند وی شکل: چه به دنبال یک آویز هستید چه یک گردنبند چسبیده به گردنتان، این مدل یک لباس با استایل دکلته می‌طلبد.

یک حلقه ظریف با یک آویز ساده یک مدل برازنده برای جواهراتتان است، در حالی که مروارید (یک یا دو بند) حس کلاسیک می‌بخشند. اگر دنبال یک انتخاب با دل و جرأت و متفاوت هستید یک گردنبند چسبان پرنگین کریستالی با گوشواره‌های هماهنگ می‌تواند ترکیب خوبی باشد.

یقه‌های گردنی: چه موهای خودتان را گوجه‌ای بسته باشید یا مدل دمب اسبی بسته باشید، تزئین کردن موهایتان می‌تواند یک راه خوب باشد تا لباس پشت گردنی‌تان را زیباتر کنید. هدبندها انتخاب خوبی هستند تا به موهای جمع شده خود جلوه بهتری بدهید.

اما اگر هدبندها مطلوب شما نیستند، سعی کنید تعدادی نگین یا گل سرهای نگین دار به موهایتان اضافه کنید. اگر موهای ضخیم فر دارید، بین 5 تا 7 گیره مو کافی است، 3 یا 4 گیره مو برای عروس‌هایی با موهای کم پشت یا مدل‌های بسته کوچک و یا عروس‌هایی با مدل موی کوتاه کافی است.

۴ قانون برای پرهیز از ولخرجی در انتخاب جواهرات عروسی تان

وقتی که مردد هستید به سراغ سادگی بروید

اگر احساس کردید که انتخاب جواهراتتان از انتخاب پیراهن عروسی‌تان سخت‌تر و پیچیده‌تر شده، یک سری جواهرات هستند که انتخاب از بین آنها هیچ وقتی از شما نمی‌گیرد. جواهرات زوج و گوشواره‌های ساده آویز با یک گردنبند با طراحی خاص، مثل یک بند مروارید یا یک آویز با تک نگین درشت در یک گردنبند چسبان (یا یک دستبند چسبیده مثل مچبند‌های تنیس برای پیراهن‌هایی که نوار‌های آویز دارند.)

خودتان باشید

مهمترین نکته برای انتخاب بهترین جواهرات برای لباس عروسی‌تان این است که آن‌ها سلایق و خصایص شما را منعکس کنند. اگر احساس راحتی نمی‌کنید که گوشواره‌های درشت داشته باشید، به مدل‌های ساده که باعث راحتی‌تان هستند بسنده کنید.

احساس می‌کنید در یک گردنبند آویز نامتقارن خوب به نظر می‌رسید؟ پس حتماً همان را بپوشید. اگر با تمام لوازم جانبی عروسی‌تان مثل جواهرات، گیره‌های مو و.. احساس راحتی می‌کنید، در مجموع روز عروسی‌تان برای یک مراسم درخشان تضمین می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت