loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 59 1395/04/26 نظرات (0)

بادمجان دشمن چربی‌های پهلو و شکم

بادمجان دشمن چربی‌های پهلو و شکم

بادمجان بم آفت چربی شکم

اگر می‌خواهید از شر چربی‌های پهلو و شکم خود رها شوید به معجون ذکر شده بدر این مطلب توجه کنید. برای تهیه این معجون  یک عدد بادمجان بزرگ را شسته و سپس آن‌را در ابعاد کوچک نگینی خورد کنید. توجه داشته باشید که شستن بادمجان را قبل از پوست گیری انجام دهید و الیاف روی گوشت را با شست وشوی مجدد از بین نبرید.

 بادمجان‌های خرد شده را داخل یک ماهی‌تابه متوسط بریزید و مقداری آب به آن اضافه کنید به طوری که تا نصف بادمجان‌ها را بپوشاند. ماهی‌تابه را روی گاز بگذارید و اجازه دهید به مدت پنج دقیقه بجوشد؛ سپس شعله را به آرامی کم کنید و پس از چند ثانیه زیر آن ‌را خاموش کنید و اجازه دهید خنک شود.

بادمجان دشمن چربی‌های پهلو و شکم

در نهایت آب بادمجان را صاف کنید و در یک ظرف شیشه‌ای بریزید و داخل یخچال قراردهید. روزی سه الی چهار لیوان از آب بادمجان به دست آمده میل کنید. اگر به طعم آن عادت ندارید می‌توانید با چند قطره آب‌لیمو و یا آب سایر مرکبات طعم آن‌را باب سلیقه خود کنید.

لیوان اول را به صورت ناشتا قبل از صبحانه میل کنید و لیوان آخر را قبل از خواب. این دوره را حداقل دو هفته ادامه دهید و هر روز آب بادمجان تازه تهیه کنید.

بادمجان یک دیوروتیک(ادرارآور) طبیعی فوق العاده است . علاوه بر این باعث ترشح صفرا شده و از کم خونی پیشگیری می‌کند. اگر می‌خواهید وضعیت پوست‌تان را بهبود دهید نیز می‌توانید به‌بادمجان‌ اعتماد کنید

بادمجان دشمن چربی‌های پهلو و شکم

نوشیدنی مشابه و با ترکیب بادمجان و آب پرتقال تازه نیز یک نوشیدنی لاغرکننده است. برای این‌کار یک عدد بادمجان بزرگ و دو عدد پرتقال نیاز دارید.بادمجان را به قسمت‌های مساوی تقسیم کنید و آب پرتقال‌ها را بگیرید. این بار بادمجان خام را با آب پرتقال ترکیب کنید و برای صبحانه بنوشید.

لازم است این نوشیدنی را در همان موقع مصرف آماده کنید و این کار را نیز به مدت دو هفته ادامه دهید. البته لازمه لاغری با آب بادمجان این است که در چهار چوب یک رژیم غذایی کم کالری و به همراه ورزش (حد اقل سه جلسه در هفته) مصرف شود. علاوه بر این لازم است که روزانه شش الی هشت لیوان آب بنوشید تا روند لاغری‌تان با سرعت بیشتری پیش رود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت