loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 83 1395/04/21 نظرات (0)
پنج راز مراقبت و نگهداری از تخت مثل یک مهماندار هتل

پنج راز مراقبت و نگهداری از تخت مثل یک مهماندار هتل

باور می کنید که این چیزی است که معمولاً اتاق های هتل ها به نظر می رسند قبل از اینکه مهماندار هتل شروع به کار کند؟

اگر قبل از این که یک روز کامل را برای دیدن "لیندا اژدری" -مدیر خانه داری هتل "مارتلن" در شهر نیویورک- پنهان شده بودم از من می پرسیدید چطور تخت خود را مرتب کنیم،  به شما یک قصه غم انگیز از بالشت های پف دار نرم و ملحفه های کشیده و مرتب هتل ها می گفتم، که باعث ایجاد احساس اشمئزاز "اژدری" شد. اما حالا اطلاعات بهتری دارم. شما هم شانس این را دارید که از این اطلاعات استفاده کنید.

 پنج راز مراقبت و نگهداری از تخت مثل یک مهماندار هتل

1.ثابت کردن ملحفه ها را با دکمه یا دوخت زیر تشک فراموش کنید.

دلیل این که تخت های هتل های باعث می شوند که شما احساس راحتی و نرمی زیادی داشته باشید این است که آنها از ملحفه های خیلی محکم و ثابت شده برای تشک ها استفاده نمی کنند. در واقع از دو ملحفه یکسان استفاده می کنند هردو آن ها را صاف روی تشک می کشند. اول تمام سطح تشک را بپوشانید، بعد طرفین ملحفه به طرفین تشک و تخت تا بزنید و گوشه ها را آویزان کنید. حالا وقت آن است که مدل تا زدن گوشه های تشک در بیمارستان ها را اجرا کنید، برای این کار قسمت تیز گوشه ملحفه را به صورت یک مثلث تا بزنید و پارچه را زیر تشک بکشید.

2. برای لحافتان از پوشش(ملحفه) های کیسه ای استفاده کنید

با تشکر از حقه پوشاندن لحاف این یکی ساده تر است -که البته مقام نفرت انگیز ترین کار خانه را از آن خود کرده است-. برای اینکه لحاف خود را بتوانید به تنهایی ملحفه بگیرید، از بیرون و دو گوشه ملحفه دو گوشه ی لحافتان را بگیرید و آن را بالا بکشید تا ملحفه روی لحاف بلغزد و تمام آن را بپوشاند. محکم تر از چیزی که فکر میکردیم.

پنج راز مراقبت و نگهداری از تخت مثل یک مهماندار هتل

3. چروک ها را با بخار باز کنید

البته که به اتو یا بخار شوی احتیاج نخواهید داشت. راز در یک اسپری پر از آب معمولی است. اول با آب قسمت های مختلف لحافتان را اسپری کنید در حالی که تختان هنوز نیمه مرتب است (قبل از اینکه گوشه ها را تا بزنید). بعد قسمت رویی کاور لحافتان را بکشید و تکان دهید تا این که ببینید چین و شکن ها در حال باز شدن هستند.

4. با دست کشیدن به ملحفه آن را صاف و مرتب کنید

برای اینکه مطمئن شوید چقدر از ملحفه را باید در پایان تا بزنید (به جز فضایی که برای جای گرفتن بالشت ها باید در نظر بگیرید)  از دست کشیدن بر سطح ملحفه و صاف کردن آن به جهت قسمت پایین تخت مثل یک هدایت گر استفاده کنید. وقتی که به روی پارچه دست می کشید می توانید هر دو انتهای آن را از گوشه ها به طرفین و پایین تخت تا بزنید.

5. بالشت را بخوابانید تا کشیده تر به نظر برسند

دستتان را در وسط بالشت قرار دهید، سپس به آرامی آنها را در جهت مخالف هم بکشید و فشار دهید، این کار را تکرار کنید تا ضخامت بالشتتان تقریباً نصف حالت ابتدایی اش به نظر برسد. بعد دو گوشه بالایی ملحفه بالشتتان را بگیرید و به بالا بکشید وبالشت را به سر تخت تکیه بدهید. سپس بالشت های دیگرتان را هم به همین صورت روی بالشت اصلی تکیه دهید (همانطور که خیلی از ما در خانه همه آنها را به سادگی با حالت های مختلف جلوی سری تخت تکیه می دهیم.) اگر موفق شده باشید یک بالشت خوب بسازید آن باید مغرور و کشیده سر جایش ایستاده باشد.

و با همین کارها، تخت شما برای خوابیدن مهمان ها یا حتی شما برای چرت نیم روزی در خانه آماده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت