loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 71 1395/04/20 نظرات (0)

۵ قسمت از بدن که باید حتما به آنها عطر بزنید

۵ قسمت از بدن که باید حتما به آنها عطر بزنید

از موهایتان گرفته تا پشت زانوهایتان.

مو

چه باور کنید چه باور نکنید، تارهای موی شما بهتر از تمام رگ‌های بدنتان عطر را به خود می‌گیرند، فقط مواظب باشید که چگونه به موهایتان عطر می‌زنید. به جای مالیدن مستقیم عطر روی موهایتان، چند اسپری به شانه‌ و پشت گردنتان بزنید و سپس، عطر را در موهایتان پراکنده کنید.

پشت گوش‌ها

پشت گوش هایتان هم مانند مچ دستانتان "نقطه نبض‌دار" است. در این نقطه رگ‌ها به سطح پوست نزدیک ترند و باعث افزایش گرما و تقویت رایحه عطرتان می‌شوند. اگر هم از جواهراتی مثل گردنبند استفاده می‌کنید حواستان باشد که عطر را به گردنتان اسپری کنید، چون تماس عطر با گردنبند باعث ایجاد لکه یا تیرگی آن خواهد شد.

۵ قسمت از بدن که باید حتما به آنها عطر بزنید

پشت کمر (در موازات ستون فقرات)

کمی عجیب به نظر می‌رسد اما Chandler Burr، متخصص عطر شناسی اصرار دارد که استفاده عطر در این ناحیه از بدن باعث ایجاد تعادل کاملی می‌شود که به عطر شما ماندگاری بیشتری می‌دهد و بوی عطرتان اطرافیان شما را آزار نمی‌دهد. او پیشنهاد می‌کند که عطر را به این شیوه در این ناحیه استفاده کنید: "یقه پیراهنتان را عقب بکشید و مقداری از عطر را پشت کمرتان بین لباس و پوست اسپری کنید. اگر عطرتان از نوع ملایم است، دو بار اسپری کنید."

قسمت داخلی آرنج‌ها

یکی دیگر از نقاط مبهم نبض دار، قسمت داخلی آرنج هایتان است. 

نکته: برای افزایش انتشار بوی عطر قبل از اینکه آن را اسپری کنید، از مرطوب بودن دست هایتان اطمینان حاصل کنید.

پشت زانوها

حتی اگر از درس علوم دوران دبستان خود ذهنیتی تیره و تار دارید و چیزی یادتان نمی‌آید، قطعا این قانون را همیشه به یاد دارید: حرارت (گرما) افزایش می‌یابد. بنابراین کاملا منطقی است که عطر خود را در قسمتی از پایین تنه‌تان بزنید که در طول روز تبخیر خواهد شد. قسمت‌های پشت زانوها هم مثل قسمت‌های داخلی آرنج‌ها از نقاط نبض دار بدن هستند، پس معقولانه‌ترین قسمت اندام تحتانی بدن شما برای اسپری کردن عطر، پشت زانوهای شماست.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت