loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 109 1395/04/14 نظرات (0)

خانم‌ های خوش‌ سلیقه

۱۵ کاری که خانم‌ های خوش‌ سلیقه هر روز انجام می‌ دهند! قسمت اول

برخلاف نظری که اغلب مردم دارند باید بگوییم که زنان خوش پوش انسان‌های ماوراء‌الطبیعه و فضایی نیستند، آنها فقط خوب یاد گرفته‌اند که به خودشان برسند. اگر هر روزه آنها را در حال دویدن می‌بینید بدون اینکه لکه قهوه روی پیراهن ورزشی شان باشد یا بدون اینکه در کفش هاش پاشنه بلندشان لنگ بزنند، بخاطر این نیست که این اتفاقات برای آنها رخ نمی‌دهد، بلکه به این دلیل است که آنها خوب می‌دانند که چگونه این مشکلات را حل کنند.

در این مقاله به 15 کاری که این خانم‌های خوش سلیقه برای شیک و خوش پوش بودن انجام می‌دهند را مورد بررسی قرار می‌دهیم که در 3 بخش و در هر بخش 5 مورد به شما ارائه می‌شود که امیدواریم خواندن آنها برای شما مفید واقع شود و شما هم بتوانید با الهام گرفتن از آنها شیک‌تر باشید.

خانم‌ های خوش‌ سلیقه

1) تیپ فردایشان را از شب قبل انتخاب می‌کنند.

این، معجزه نیست. خانم‌های شیک پوشی را که هر روز زمان پیاده روی صبحگاهی و یا کارهای روزمره دیگرتان می‌بینید از شب قبل برای نوع پوشش و لباس خود برنامه‌ریزی کرده‌اند.

2) وقت بیشتری برای آماده شدن خود مهیا می‌کنند.

خانم‌های شیک پوش در عوض اینکه 3 بار هشدار بیداری ساعتشان به صدا در بیاید، در اولین هشدار از تخت خود پایین می‌آیند و به مدل دادن موهایشان می‌رسند. زودتر از خواب بیدار شدن و البته زودتر خوابیدن از شب قبل باعث می‌شود که صبح هنگام بیداری زمان زیادی برای آماده شدن و تست اکسسوری‌های مختلف داشته باشید.

خانم‌ های خوش‌ سلیقه

3) لباس زیر مناسب انتخاب می‌کنند.

خانم‌های شیک پوش به خوبی می‌دانند که انتخاب لباس زیر مناسب بسیار مهم است. لباس‌های زیر نخی و سفید رنگ را انتخاب کنید.

4) از زنان شیک پوش دیگر الهام می‌گیرند.

خانم‌های شیک پوش همیشه به نوع پوشش زنان شیک پوش دیگر توجه می‌کنند و از آنها الهام می‌گیرند. این کار می‌تواند از طریق بازدید از مجله‌های مختلف و بررسی کردن شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام هم انجام شود.


خانم‌ های خوش‌ سلیقه

5) بر اساس آب و هوا پوشش خود را انتخاب می‌کنند.

شاید آسان به نظر برسد ولی خانم‌های خوش‌سلیقه قبل از اینکه از خانه بیرون بروند حتما وضعیت آب و هوا را بررسی می‌کنند تا در فصول مختلف لباس‌های متناسب با آب و هوا را برای خود انتخاب کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت