loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 81 1395/04/13 نظرات (0)

توصیه برترین طراحان عروس درباره مد

توصیه برترین طراحان عروس درباره مد
"آن وایت" و "کرولین دیلشمر" دو تا از بهترین و قابل اعتماد‌ترین طراحان عروس، که در شرکت “BHLDN” (یکی از مشهور‌ترین فروشگاه‌های لوازم عروس در امریکا) کار می‌کنند، رازهایشان را با ما درمیان گذاشته‌اند که بدانیم چگونه می‌شود یک عروسی خوب و مطابق با مد روز برگزار کرد. 


به نظر شما مدهای فصل آینده چه خواهند بود؟

2 تغییر مهم در مد برای سال 2016 وجود دارد. به نظر می‌رسد که عروس‌ها به رنگ‌های خنثی بیش‌تر از سفید سنتی و یکنواخت علاقه نشان می‌دهند و رنگ‌هایی با زمینه صورتی یا رنگ‌های تند بیشتر استفاده می‌شوند. از دیگر مدل‌هایی که این روزها مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند، طرح‌هایی با جزئیات بیشتر هستند. مانند تورهایی که حاشیه آنها نوار قلاب‌دوزی‌شده دارد. لباس‌های عروس مانند کلکسیون لباس‌های "BHLDN X MARCHESA" ما تمام این ویژگی‌ها را ترکیب کرده است.

درباره اکسسوری‌ها هم این تغییرات اتفاق افتاده‌اند، ترکیبی از رنگ و نوشتار مورد پسند بیشتری قرار می‌گیرند. دنبال اکسسوری‌های چند رنگ باشید یا می‌توانید از ترکیب شکوفه و گل استفاده کنید.

توصیه برترین طراحان عروس درباره مد

آیا لباس عروس باید با توجه به مکان جشن هماهنگ شود؟

خودتان را ملزم به رعایت کردن همه نکات برای انتخاب لباس نکنید. لباس رویاهایتان را بپوشید و با اکسسوری‌های مناسب آن را با مکان و فضای جشن خود هماهنگ کنید. شاید یک دامن توری پف‌دار برای جشن عروسی ساحلی چندان مناسب نباشد، اما تنها تغییرات کوچکی مانند پوشیدن یک صندل تخت و نسبتاً اسپرت می‌تواند همه چیز را با هم هماهنگ کند.

خبری از موج‌های جدیدی که وارد مد مراسم عروسی  شده هست؟

قطعاً، این روزها دیگر ست کردن تمام رنگ‌ها با هم خیلی رایج نیست، بلکه ترکیب کردن رنگ‌های مختلف بیش‌تر مورد پسند واقع شده و مطابق با مد روز است. حتی می‌توانید یک قدم فراتر روید و برای لباس ساقدوش‌های خود رنگ‌های متفاوت انتخاب کنید. کراوات‌ها با طرح‌های یکسان و رنگ‌های متفاوت مد شده‌اند، و حتی لزوماً نباید رنگ کت و شلوار هر شخص هم یکی باشد.

واضح است که ایجاد تنوع باعث افزایش زیبایی بصری جشن عروسی شما شده و به مهمانی شما حس طبیعی و ساده بودن می‌دهد و به ساقدوش‌های شما این آزادی را می‌دهد تا لباس‌هایی انتخاب کنند که باعث افزایش زیبایی فیزیکی آنها شده و با سلیقه ی شخصی آنها بیشترین هماهنگی را دارد. 

عروس چه لباس‌هایی باید در مهمانی‌های قبل از جشن اصلی بپوشد؟

برای مراسم حمام عروسی‌تان یک لباس فوق العاده زیبا انتخاب کنید. برای شام قبل از عروسی یک لباس مجلسی بپوشید. بسیاری از عروس‌ها ترجیح می‌دهند بعد از پایان مراسم لباس رسمی بپوشند تا هم یک چهره ی جدید به آنها بدهد و هم لباسی باشد که کمی راحت‌تر است. 

توصیه برترین طراحان عروس درباره مد

چه نکات ریز دیگری در مورد استایل هست که دوست دارید با عروس‌های آینده در میان بگذارید؟

اول از همه اهمیت دارد که در قرارهای عروسی‌تان یک ذهن باز داشته باشید. از مدهای مختلف آگاه باشید ولی هدف اصلی این است که در بزرگ‌ترین روز زندگی‌تان احساس زیبایی بکنید! درباره ی اندام خود واقع بین باشید و فرم‌هایی را انتخاب کنید که باعث زیبایی بیشتر شما می‌شود و دیگر مدها را فراموش کنید.

دوما متفاوت فکر کنید. شما می‌توانید با ترکیب لباس‌های مختلف ظاهری بسازید که کاملا مخصوص شما باشد. مثلا می‌توانید ترکیب یک دامن بلند روی یک پیراهن شب تنگ (یا حتی یک لباس عصر) را برای مهمانی‌تان در نظر بگیرید. در ادامه می‌توانید دامن رویی خود را در بیاورید تا چهره ی جدیدی پیدا کنید.

سوما با یک خیاط مشورت کنید. به احتمال زیاد شما احتیاج دارید تا تغییراتی در لباس‌تان ایجاد کنید تا به خوش فرم‌ترین حالت لباس خود برسید. اما یک خیاط خوب می‌تواند با اضافه کردن فنرهای فرم دهنده (مثل کاپ‌های سینه) به لباس مجلسی‌تان به قسمت بالایی یا یقه ی لباس‌تان فرمی مناسب دهد تا دیگر نیازی به پوشیدن زیرپوش‌های تنگ نداشته باشید. 

چهارما، یک پک کوچک از وسایل ضروری به همراه  داشته باشید. داشتن یک اتوی بخار دستی می‌تواند شما را از شر چروک‌های مزاحم نجات دهد. و ماهوت پاک کن را برای داماد فراموش نکنید.

در آخر یادتان باشد که از کل پروسه لذت ببرید و درگیر انتظارات دیگران نشوید! بزرگ‌ترین روز زندگی شما باید بازتابی از شما و همسرتان و فرصتی  برای عزیزترین و نزدیک‌ترین کسان‌تان برای بزرگداشت عشق شما باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت