loading...
لایت مد - مد و لباس | دکوراسیون | آرایش و زیبایی | آموزش
سوتین

موم گرم کن خشابی DEPILATORY HEATER

لایت مد بازدید : 67 1395/04/13 نظرات (0)

راهنمای انتخاب لباس عروس,انتخاب لباس عروس خوب

چگونه لباس عروسی انتخاب کنید که با فرم بدنتان ست باشد! (قسمت اول)

وقتی زمان آن فرا می‌رسد که لباس عروسی خود را که همیشه آرزویش را داشته‌اید بخرید، چگونه لباسی که متناسب با بدن و اندامتان باشد را انتخاب می‌کنید؟ عروس‌ها برای انتخاب لباس عروس خود هیجان زده هستند و دوست دارند که هرچه سریع‌تر آن را انتخاب کنند و بخرند، واقعیت امر این است که انتخاب یراق، توری و دیگر اجزای لباس عروس، کاری سخت است و تقریبا اکثر خانم‌ها این مشکل را دارند. پس، چگونه لباس عروسیتان را انتخاب کنید؟ در انتخاب لباس عروس باید ذهنی باز داشته باشیم.

راهنمای انتخاب لباس عروس,انتخاب لباس عروس خوب

بسیاری از دختران، لباس عروسی رویایی شان را از زمان بچگی در ذهن خود به تصویر کشیده‌اند، اما این تصویر همیشه به واقعیت نمی‌پیوندد! در هنگام انتخاب لباس فکرتان را باز کنید! معمولا در آخر کار، هر عروسی لباسی را انتخاب می‌کند که کاملا با تصوراتش فرق می‌کند و تا زمانی که آن لباس را امتحان نکند و متوجه نشود که چه حسی در آن دارد، نمی‌تواند بفهمد آیا آن لباس همان لباس آرزوهایش است یا خیر؟! لباسی را انتخاب کنید و حتی اگر شبیه لباس رویایی شما نباشد، آن را امتحان نمائید. شاید بعد از امتحان کردن آن لباس، به طرز خوشایندی شگفت‌زده شوید! 

راهنمای انتخاب لباس عروس,انتخاب لباس عروس خوب

قبل از اینکه مبحث انواع مختلف اندام را باز کنیم، بهتر است کمی به توصیه‌های کارشناسانه بپردازیم-

عروس‌ها باید چه چیزهایی را هنگام خرید لباس عروس همراه خود داشته باشند؟  

 در کنار ذهنی باز، داشتن بودجه‌ای کافی ضروری است. قیمت لباس‌های عروسی بسیار متفاوت هستند؛ پس مطمئن شوید که پول شما برای هر هزینه اضافی نیز کافی است. برای مثال، ممکن است بعد از امتحان کردن لباس، برای هر تغییری که می‌خواهید در لباس بدهید، لازم باشد پولی اضافه پرداخت کنید.

تقریبا هر عروسی قصد ایجاد تغییر در لباسش را دارد؛ حتی اگر این تغییرات فقط دکمه‌های مخفی و یا اضافه کردن طول دنباله لباس عروس باشد. در آخر ، تغییرات جزئی نیز بسیار مهم هستند! هر لباسی نیاز به تغییری دقیق و مناسب دارد؛ حتی اگر این لباس را از قبل سفارش داده باشید نیز ممکن است هنگام امتحان کردن حس کنید که باید تغییراتی در لباس اعمال شود.

راهنمای انتخاب لباس عروس,انتخاب لباس عروس خوب

بهترین مدل لباس عروس که متناسب عروس‌هایی با کمر باریک است:

افراد کمر باریک می‌توانند هر مدل لباسی را بپوشند؛ چرا که آن‌ها اندامی متناسب دارند، در نتیجه هر مدل لباسی که بپوشند برای آن‌ها مناسب است و در واقع بدن آنها هر لباسی را زیبا جلوه می‌دهد. سایز آن‌ها مهم نیست، کمر باریک بودن آن‌ها باعث می‌شود که بتوانند تنوع زیادی در انتخاب لباس عروس داشته باشند. بنا به گفته طراحان لباس و مد، اگر عروس قدی نسبتا کوتاه داشته باشد، بهتر است لباسی انتخاب کند که قامت او را کشیده نشان بدهد؛ مانند لباسی با طرح‌ها و الگوهای عمودی و یا نامتقارن.

انتخاب لباس یقه هفت ساده و یا لباس‌هایی که یک شانه را می‌پوشانند و شانه دیگر باز است، نسبت به لباس‌های دکلته در اندام آن‌ها جلوه بیشتری دارند. و اگر عروسی قد بلند باشد، بهتر است که لباس دکلته بپوشد؛ چرا که این لباس‌ها بهترین گزینه برای آن‌ها است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بهترین های سایت

 مقالات آرایشی و بهداشتی

 آموزش آشپزی

 بخش مدل ها

 پزشکی و سلامت